@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Hei mugglis, olen hieman hyper mutta se on vain hauskaa!
24 feb, 2013 00:08 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma sa att jag skulle gå och lägga mig tidigare idag för det är skola på måndag och mamma kommer väcka mig tidigare imorgon. Eh. That never gonna happen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 feb, 2013 00:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Mamma sa att jag skulle gå och lägga mig tidigare idag för det är skola på måndag och mamma kommer väcka mig tidigare imorgon. Eh. That never gonna happen. aha kul klockan är redan 01:10, men mamma är inte hemma så jag vakar! 24 feb, 2013 00:11 |
|
Hp Luna
Elev |
24 feb, 2013 00:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Mamma sa att jag skulle gå och lägga mig tidigare idag för det är skola på måndag och mamma kommer väcka mig tidigare imorgon. Eh. That never gonna happen. aha kul klockan är redan 01:10, men mamma är inte hemma så jag vakar! Lyllo. D: Jag vill stanna uppe länge men då kommer jag ju inte lära få någon sömn om jag kommer väckas lite tidigare. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 feb, 2013 00:12 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2013 00:13 |
|
Hedwig00
Elev |
HAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA; JAG SÅG PÅ EN BRA VIDEO!!!!!!!!!!!!
nää klockan är faktist 01:13 Ħɛ∂ωιɢ00 24 feb, 2013 00:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Mamma sa att jag skulle gå och lägga mig tidigare idag för det är skola på måndag och mamma kommer väcka mig tidigare imorgon. Eh. That never gonna happen. aha kul klockan är redan 01:10, men mamma är inte hemma så jag vakar! Lyllo. D: Jag vill stanna uppe länge men då kommer jag ju inte lära få någon sömn om jag kommer väckas lite tidigare. o imorgon sover de säkert länge allihop! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Mamma sa att jag skulle gå och lägga mig tidigare idag för det är skola på måndag och mamma kommer väcka mig tidigare imorgon. Eh. That never gonna happen. aha kul klockan är redan 01:10, men mamma är inte hemma så jag vakar! Klockan är bara 00.12... min kl. är 01:13 men det kanske beror på att jag bor i Finland!! 24 feb, 2013 00:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag längtar till sommarlovet. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 feb, 2013 00:16 |
|
Hedwig00
Elev |
ahahahaaspibbbpscsdbjhpkood bäåoc' ¨bcpn'mxdioc fut9cghmfifh gh rug pbghperguh preuh cv
jag fes jag har tråkigt! Ħɛ∂ωιɢ00 24 feb, 2013 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen