@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
mmm, ostbågar är gott!!
23 feb, 2013 23:45 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : /// wat sorry men jag kan no tyska malie, nicht ihrem google übersetzen? (malie, fungerar inte din google translate?) I AM A LAZY MOTHERFUCKERRRR och jag som försöker komma på bra tyska när google translate fuckar upp sig : // sie sind ein esel (war nur ein scherz) men google translate kan ju inte översätta meningar, bara ord you suck google translate, yet still i love you haha ich bin die beste
23 feb, 2013 23:45 |
|
Hedwig00
Elev |
Nu äter jag os+´åååååååååååååååååååååååååå bnnnnnnnm,.k
aww min katt Måns gick över tangentbordettyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyh igen och leker med data musen!!!!!!!!!!!!!! Ħɛ∂ωιɢ00 23 feb, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
23 feb, 2013 23:47 |
|
Hedwig00
Elev |
Nu äter jag SEEEEGA ostbågar som har stått framme hela dan!!
Ħɛ∂ωιɢ00 23 feb, 2013 23:50 |
|
t i l d a
Elev |
23 feb, 2013 23:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hedwig00: Nu äter jag SEEEEGA ostbågar som har stått framme hela dan!! de gör jag med! skyll på brorsan! 23 feb, 2013 23:50 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 23:52 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig00: Nu äter jag SEEEEGA ostbågar som har stått framme hela dan!! de gör jag med! skyll på brorsan! jaja, han radade ju upp dem på mattan så att pappa trampade i dem o_O Ħɛ∂ωιɢ00 23 feb, 2013 23:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Hedwig00: Nu äter jag SEEEEGA ostbågar som har stått framme hela dan!! Åh, vad gott! det är sååååå gott! Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig00: Nu äter jag SEEEEGA ostbågar som har stått framme hela dan!! de gör jag med! skyll på brorsan! jaja, han radade ju upp dem på mattan så att pappa trampade i dem o_O haha jag vet! 23 feb, 2013 23:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen