@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
kul för dig! jag känner mej nästan outsiders, när jag inte får några alls 23 feb, 2013 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe? Ja, det är något skumt med det där. Haha! Mycket möjligt ;D ibland är världen liten! haha nää Oja, verkligen!! Indeed! När jag var i Egypten var det 25 grader varmt och jag frös jättemycket. Det var konstigt o_O 23 feb, 2013 23:37 |
|
Pixie
Elev |
men dom mesta är för att folk citerar och taggar mig hAHA
23 feb, 2013 23:39 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Pixie: men dom mesta är för att folk citerar och taggar mig hAHA har du kik Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 feb, 2013 23:39 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Pixie: men dom mesta är för att folk citerar och taggar mig hAHA jo, jag gissade lite det 23 feb, 2013 23:40 |
|
Borttagen
|
23 feb, 2013 23:42 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : /// wat sorry men jag kan no tyska malie, nicht ihrem google übersetzen? (malie, fungerar inte din google translate?) I AM A LAZY MOTHERFUCKERRRR och jag som försöker komma på bra tyska när google translate fuckar upp sig : // sie sind ein esel (war nur ein scherz) men google translate kan ju inte översätta meningar, bara ord you suck google translate, yet still i love you
23 feb, 2013 23:43 |
|
Obliviate_
Elev |
LadyCharlotta
Är väll bara jag som taggar och ugglar dig överallt Men. Du är så söt, så man kan inte riktigt låta bli ![]() 23 feb, 2013 23:44 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe? Ja, det är något skumt med det där. Haha! Mycket möjligt ;D ibland är världen liten! haha nää Oja, verkligen!! Indeed! När jag var i Egypten var det 25 grader varmt och jag frös jättemycket. Det var konstigt o_O haha oooJ! DEET var konstigt 23 feb, 2013 23:44 |
|
Solkatten
Elev |
Nooooo. En dag kvar! D:" I don't want to go back to school! Not yet. One more week? Please?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 23:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen