Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11002 11003 11004 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
jag känner mig nästan lite mugglis famous när jag får massa meddelanden hihi

kul för dig! jag känner mej nästan outsiders, när jag inte får några alls

23 feb, 2013 23:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe?

Ja, det är något skumt med det där.


Haha! Mycket möjligt ;D ibland är världen liten! haha nää

Oja, verkligen!!


Indeed!

När jag var i Egypten var det 25 grader varmt och jag frös jättemycket. Det var konstigt o_O

23 feb, 2013 23:37

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Pixie:
jag känner mig nästan lite mugglis famous när jag får massa meddelanden hihi

kul för dig! jag känner mej nästan outsiders, när jag inte får några alls

men dom mesta är för att folk citerar och taggar mig hAHA

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:39

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Pixie:
jag känner mig nästan lite mugglis famous när jag får massa meddelanden hihi

kul för dig! jag känner mej nästan outsiders, när jag inte får några alls

men dom mesta är för att folk citerar och taggar mig hAHA

har du kik

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 feb, 2013 23:39

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Pixie:
jag känner mig nästan lite mugglis famous när jag får massa meddelanden hihi

kul för dig! jag känner mej nästan outsiders, när jag inte får några alls

men dom mesta är för att folk citerar och taggar mig hAHA

jo, jag gissade lite det

23 feb, 2013 23:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Pixie:
jag känner mig nästan lite mugglis famous när jag får massa meddelanden hihi

kul för dig! jag känner mej nästan outsiders, när jag inte får några alls

men dom mesta är för att folk citerar och taggar mig hAHA

Kanske för att du skriver överallt hela tiden?

23 feb, 2013 23:42

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

Hola, como esta?

(jag är typ inte så bra på spanska okej)

aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : ///

wat
sorry men jag kan no tyska

malie, nicht ihrem google übersetzen?
(malie, fungerar inte din google translate?)

I AM A LAZY MOTHERFUCKERRRR

och jag som försöker komma på bra tyska när google translate fuckar upp sig : //
sie sind ein esel (war nur ein scherz)

men google translate kan ju inte översätta meningar, bara ord
you suck google translate, yet still i love you

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

23 feb, 2013 23:43

Obliviate_
Elev

Avatar


LadyCharlotta

Är väll bara jag som taggar och ugglar dig överallt

Men.
Du är så söt, så man kan inte riktigt låta bli
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.dailycuteness.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F03%2Fcute-kitty-frog2.jpg

23 feb, 2013 23:44

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe?

Ja, det är något skumt med det där.


Haha! Mycket möjligt ;D ibland är världen liten! haha nää

Oja, verkligen!!


Indeed!

När jag var i Egypten var det 25 grader varmt och jag frös jättemycket. Det var konstigt o_O


haha oooJ! DEET var konstigt O_o

23 feb, 2013 23:44

Solkatten
Elev

Avatar


Nooooo. En dag kvar! D:" I don't want to go back to school! Not yet. One more week? Please?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 feb, 2013 23:44

1 2 3 ... 11002 11003 11004 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.