Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11001 11002 11003 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen


Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P


Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD


haha xD Det är en bit mellan Umeå och Kalix haha!! Kalix är väl närmare Lule en Umeå?
Haha xD fast iofs är ju luften annorlunda ju längre söderut man kommer För lixom i sthlm kan ju minus 10 grader kännas kallare än vad minus 20 gör i typ haparanda

Skrivet av Obliviate_:
Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag

i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare.


Haha yesbox!!

ok! haha möjligt
Fast det kunde ju vart värre lixom...finns ju stället där det knappt blir sommar


Ja, tror hon är från Kalix men bott större delen av sitt liv i Umeå, eller något sådant.

Jo, det kan nog stämma. Blir ju så på sommaren att plus 15 känns skitkallt meddans på vintern känns plus 3 som jättevarmt,

23 feb, 2013 23:20

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

Hola, como esta?

(jag är typ inte så bra på spanska okej)

aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : ///

wat
sorry men jag kan no tyska

malie, nicht ihrem google übersetzen?
(malie, fungerar inte din google translate?)

I AM A LAZY MOTHERFUCKERRRR

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

23 feb, 2013 23:20

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen


Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P


Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD


haha xD Det är en bit mellan Umeå och Kalix haha!! Kalix är väl närmare Lule en Umeå?
Haha xD fast iofs är ju luften annorlunda ju längre söderut man kommer För lixom i sthlm kan ju minus 10 grader kännas kallare än vad minus 20 gör i typ haparanda

Skrivet av Obliviate_:
Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag

i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare.


Haha yesbox!!

ok! haha möjligt
Fast det kunde ju vart värre lixom...finns ju stället där det knappt blir sommar


Ja, tror hon är från Kalix men bott större delen av sitt liv i Umeå, eller något sådant.

Jo, det kan nog stämma. Blir ju så på sommaren att plus 15 känns skitkallt meddans på vintern känns plus 3 som jättevarmt,


Aha, okeej : D Jag vet en till som typ är från Kalix men som pluggar i Umeå nu, undrar om dom känner varandra? ahah!!

Men precis!! Skumt det där xD

23 feb, 2013 23:24

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

Hola, como esta?

(jag är typ inte så bra på spanska okej)

aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : ///

wat
sorry men jag kan no tyska

malie, nicht ihrem google übersetzen?
(malie, fungerar inte din google translate?)

I AM A LAZY MOTHERFUCKERRRR

och jag som försöker komma på bra tyska när google translate fuckar upp sig : //
sie sind ein esel (war nur ein scherz)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:24

erik potter123
Elev

Avatar


har någon kik

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 feb, 2013 23:24

Borttagen

Avatar


Jag vill se på film men jag vet inte vilken....
Jag vill se en skräckfilm, tips?

23 feb, 2013 23:26

Borttagen

Avatar


Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe?

Ja, det är något skumt med det där.

23 feb, 2013 23:27

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe?

Ja, det är något skumt med det där.


Haha! Mycket möjligt ;D ibland är världen liten! haha nää

Oja, verkligen!!

23 feb, 2013 23:29

Pixie
Elev

Avatar


jag känner mig nästan lite mugglis famous när jag får massa meddelanden hihi

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:33

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
jag känner mig nästan lite mugglis famous när jag får massa meddelanden hihi

det är ingen känsla svara på mitt

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 feb, 2013 23:34

1 2 3 ... 11001 11002 11003 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.