@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD haha xD Det är en bit mellan Umeå och Kalix Haha xD fast iofs är ju luften annorlunda ju längre söderut man kommer Skrivet av Obliviate_: Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare. Haha ok! haha möjligt Fast det kunde ju vart värre lixom...finns ju stället där det knappt blir sommar Ja, tror hon är från Kalix men bott större delen av sitt liv i Umeå, eller något sådant. Jo, det kan nog stämma. Blir ju så på sommaren att plus 15 känns skitkallt meddans på vintern känns plus 3 som jättevarmt, 23 feb, 2013 23:20 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : /// wat sorry men jag kan no tyska malie, nicht ihrem google übersetzen? (malie, fungerar inte din google translate?) I AM A LAZY MOTHERFUCKERRRR
23 feb, 2013 23:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD haha xD Det är en bit mellan Umeå och Kalix Haha xD fast iofs är ju luften annorlunda ju längre söderut man kommer Skrivet av Obliviate_: Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare. Haha ok! haha möjligt Fast det kunde ju vart värre lixom...finns ju stället där det knappt blir sommar Ja, tror hon är från Kalix men bott större delen av sitt liv i Umeå, eller något sådant. Jo, det kan nog stämma. Blir ju så på sommaren att plus 15 känns skitkallt meddans på vintern känns plus 3 som jättevarmt, Aha, okeej : D Jag vet en till som typ är från Kalix men som pluggar i Umeå nu, undrar om dom känner varandra? Men precis!! Skumt det där xD 23 feb, 2013 23:24 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : /// wat sorry men jag kan no tyska malie, nicht ihrem google übersetzen? (malie, fungerar inte din google translate?) I AM A LAZY MOTHERFUCKERRRR och jag som försöker komma på bra tyska när google translate fuckar upp sig : // sie sind ein esel (war nur ein scherz)
23 feb, 2013 23:24 |
|
erik potter123
Elev |
har någon kik
Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 feb, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
Jag vill se på film men jag vet inte vilken....
Jag vill se en skräckfilm, tips? 23 feb, 2013 23:26 |
|
Borttagen
|
Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe?
Ja, det är något skumt med det där. 23 feb, 2013 23:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt Det kanske de gör, det kan väll inte finnas så mkt folk där uppe? Ja, det är något skumt med det där. Haha! Mycket möjligt ;D ibland är världen liten! haha nää Oja, verkligen!! 23 feb, 2013 23:29 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 23:33 |
|
erik potter123
Elev |
det är ingen känsla svara på mitt Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 feb, 2013 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen