Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11000 11001 11002 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag

i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare.

23 feb, 2013 23:10

Hedwig96
Elev

Avatar


herre gud, mamma textar till mej mitt i natten! tänker hon inte på att jag kanske sover

23 feb, 2013 23:10

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

Hola, como esta?

(jag är typ inte så bra på spanska okej)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

23 feb, 2013 23:11

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Jag sa aldrig att jag tyckte det var kallt xD Det är Sanna som är känslig

Nej, de verkade inte ha kul xD haha. Min mammas pojkvän åker imorgon, får se hur det går.


Haha Sanna är konstig Varsågod och kom hit en fin vinterdag!! 20 minusgrader är ganska kallt ibland.....

haha nää xD haha, wish him luck!!

23 feb, 2013 23:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen


Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P


Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD

23 feb, 2013 23:11

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

Hola, como esta?

(jag är typ inte så bra på spanska okej)

aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : ///

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:14

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen


Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P


Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD


haha xD Det är en bit mellan Umeå och Kalix haha!! Kalix är väl närmare Lule en Umeå?
Haha xD fast iofs är ju luften annorlunda ju längre söderut man kommer För lixom i sthlm kan ju minus 10 grader kännas kallare än vad minus 20 gör i typ haparanda

Skrivet av Obliviate_:
Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag

i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare.


Haha yesbox!!

ok! haha möjligt
Fast det kunde ju vart värre lixom...finns ju stället där det knappt blir sommar

23 feb, 2013 23:15

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

Hola, como esta?

(jag är typ inte så bra på spanska okej)

aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : ///

wat
sorry men jag kan no tyska

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

23 feb, 2013 23:15

Hedwig96
Elev

Avatar


jag skriver en ff!

23 feb, 2013 23:16

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Pixie:
M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

Hola, como esta?

(jag är typ inte så bra på spanska okej)

aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : ///

wat
sorry men jag kan no tyska

malie, nicht ihrem google übersetzen?
(malie, fungerar inte din google translate?)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:17

1 2 3 ... 11000 11001 11002 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.