@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag
i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare. 23 feb, 2013 23:10 |
|
Hedwig96
Elev |
herre gud, mamma textar till mej mitt i natten! tänker hon inte på att jag kanske sover
23 feb, 2013 23:10 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 23:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Jag sa aldrig att jag tyckte det var kallt xD Det är Sanna som är känslig Nej, de verkade inte ha kul xD haha. Min mammas pojkvän åker imorgon, får se hur det går. Haha haha nää xD haha, wish him luck!! 23 feb, 2013 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD 23 feb, 2013 23:11 |
|
Pixie
Elev |
aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : ///
23 feb, 2013 23:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P Bor med en tjej från Umeå... eller ja, Kalix tror jag... hur som helst så tycker hon också det är kallt här xD haha xD Det är en bit mellan Umeå och Kalix Haha xD fast iofs är ju luften annorlunda ju längre söderut man kommer Skrivet av Obliviate_: Frivolt Det var ju i nån högre större stad iaf, så mkt mindes jag i övrigt. Nja, alltså. Jag bor ju inte i dalarna längre o i östergötland är det inte lika kallt.. så jag kanske har blivit känsligare. Haha ok! haha möjligt Fast det kunde ju vart värre lixom...finns ju stället där det knappt blir sommar 23 feb, 2013 23:15 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : /// wat sorry men jag kan no tyska
23 feb, 2013 23:15 |
|
Hedwig96
Elev |
jag skriver en ff!
23 feb, 2013 23:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: aber malie, google laggy übersetzen, was bedeutet das du gerade gesagt? : /// wat sorry men jag kan no tyska malie, nicht ihrem google übersetzen? (malie, fungerar inte din google translate?)
23 feb, 2013 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen