@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig. Var bor du? xD Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!! fatta vad deprimerande lixom xD (och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD) Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet! hahah xD Jaha...Och hon är från, Stockholm?! Vet ju att dom brukar va väldigt känsliga Hahah, wehoo Men om hon tycker att du bor på antarktis...undrar vars hon tycker jag bor då?! ;O Jag bor ännu mer norrut Nej, hon är från Borlänge xD Det är slask överallt nu, får se om det ger sig. Jag vet inte xD Du får väll fråga henne. Men det låter ju ganska skönt ändå ^^ 23 feb, 2013 23:03 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 23:04 |
|
Hedwig00
Elev |
jag gav just mat åt min katt, Måns en mycket matglad katt
jag spelar också sims3 samtidigt som jag är på mugglis! har ganska fullt upp!!!!! Ħɛ∂ωιɢ00 23 feb, 2013 23:04 |
|
Frivolt
Elev |
Obliviate_
LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja 23 feb, 2013 23:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hedwig00: jag gav just mat åt min katt, Måns en mycket matglad katt jag spelar också sims3 samtidigt som jag är på mugglis! har ganska fullt upp!!!!! ååh det låter riktigt intressant! tur du fick tyst på honom, jag började redan bli riktigt irriterad!! 23 feb, 2013 23:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen 23 feb, 2013 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Jag sa aldrig att jag tyckte det var kallt xD Det är Sanna som är känslig Nej, de verkade inte ha kul xD haha. Min mammas pojkvän åker imorgon, får se hur det går. 23 feb, 2013 23:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Obliviate_ LadyCharlotta haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask Oja Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P 23 feb, 2013 23:09 |
|
Pixie
Elev |
jag behöver verkligen kissa
men det är så långt till toan tänk om jag möter en weeping angel på vägen
23 feb, 2013 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen