Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10999 11000 11001 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
M4L13
Elev

Avatar


SCREAMING NIPPLES.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

23 feb, 2013 23:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta trodde det bara var plusgrader i juni där uppe :O


Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig.



Var bor du? xD

Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!!
fatta vad deprimerande lixom xD


(och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD)


Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD
Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet!



hahah xD Jaha...Och hon är från, Stockholm?! Vet ju att dom brukar va väldigt känsliga

Hahah, wehoo perfekt..superkul...men men, kanske blir bra ändå! bara dom slipper slask!!

Men om hon tycker att du bor på antarktis...undrar vars hon tycker jag bor då?! ;O
Jag bor ännu mer norrut haha!! Fast idag hade vi riktigt vårväder, typ 2 plusgrader och sol Fast då har vi ju en April och en Mars att se fram emot också..det brukar lixom komma mkt snö då och förstöra våran fina vårkänsla.....


Nej, hon är från Borlänge xD

Det är slask överallt nu, får se om det ger sig.

Jag vet inte xD Du får väll fråga henne.
Men det låter ju ganska skönt ändå ^^

23 feb, 2013 23:03

Pixie
Elev

Avatar


M4L13
ihola!
(vad duktig jag är på spanska omg!!!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:04

Hedwig00
Elev

Avatar


jag gav just mat åt min katt, Måns en mycket matglad katt
jag spelar också sims3 samtidigt som jag är på mugglis!
har ganska fullt upp!!!!!

Ħɛωιɢ00

23 feb, 2013 23:04

Frivolt
Elev

Avatar


Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!

23 feb, 2013 23:06

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig00:
jag gav just mat åt min katt, Måns en mycket matglad katt
jag spelar också sims3 samtidigt som jag är på mugglis!
har ganska fullt upp!!!!!

ååh det låter riktigt intressant!
tur du fick tyst på honom, jag började redan bli riktigt irriterad!!

23 feb, 2013 23:06

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen

23 feb, 2013 23:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Jag sa aldrig att jag tyckte det var kallt xD Det är Sanna som är känslig

Nej, de verkade inte ha kul xD haha. Min mammas pojkvän åker imorgon, får se hur det går.

23 feb, 2013 23:08

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_
LadyCharlotta

haha, är ni så känsliga i borlänge?! :O Haha!!

Ååh, stackars vasaloppsåkare om det är slask ahah..det är inte kul att åka skidor i slask xD

Oja var en mkt skön dag idag!!


Bodde inte du i Sundsvall va? eller virrar jag iväg igen


Jag? Nej, jag bor icket i Sundsvall ^^ Jag bor i Umeå ;P

23 feb, 2013 23:09

Pixie
Elev

Avatar


jag behöver verkligen kissa
men det är så långt till toan
tänk om jag möter en weeping angel på vägen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:09

1 2 3 ... 10999 11000 11001 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.