The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
|
Borttagen
|
Sussie lgo itll när hon käner Atlas varma kropp vid armen hon log lite
Tohmas lagade frukost
11 okt, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
Venus satt i soffan och gäspade.
11 okt, 2015 20:37
|
|
Borttagen
|
Thomas kom ut när han var klar och gav venus en tallrik
11 okt, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Venus hade somnat med huvudet i boken.
Sasha kom in.
" Hon har inte sovit på hela natten" sa hon.
11 okt, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
Thomas kolaldep å Saha
-vet Sussie var inen hos mig inan hon la sig
sahan
-Sussie var med upe minst 2 timmar hon har mardrömmar än
sahan
11 okt, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
" Och Venus verkar tänka på något så skulle prata med henne" sa Sasha.
11 okt, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
Thoams nicka
r-låter hene sova förstsaha
11 okt, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
" Good" sa Sasha och gick.
11 okt, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
Toms log-
-finns furkost
sa han
11 okt, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
" Har redan ätit" sa Sasha.
11 okt, 2015 20:48
|
Du får inte svara på den här tråden.