The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej! Ville bara meddela att jag bytar konto! Kommer dock skriva här igen :3 Okej c: Kommentera bara att du är gamla ballongis så c: 11 jan, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Tjaba pies!
11 jan, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
ÄLSKAR DENNA LÅTEN♥♥♥
♥♥♥ 11 jan, 2014 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tjaba pies! ok c: 11 jan, 2014 17:44 |
|
PPP
Elev |
11 jan, 2014 17:44 |
|
Borttagen
|
Jag hatar min nya dator.
11 jan, 2014 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hatar min nya dator. Why? o.o Skrivet av PPP: Ska försöka rita en paj nu... 11 jan, 2014 17:45 |
|
Borttagen
|
choppa: Den är så konstig och komplicerad och jag hittar ingen bra bild som täcker hela skärmen utan att se suddig ut.
11 jan, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
11 jan, 2014 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: choppa: Den är så konstig och komplicerad och jag hittar ingen bra bild som täcker hela skärmen utan att se suddig ut. Ok o.o Vad heter datorn? :3 11 jan, 2014 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen