Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid honom. Han luktade redan lite smått.
Jag stängde hans ögon.
"Jag ska begrava honom."
10 nov, 2013 17:17
|
|
Borttagen
|
10 nov, 2013 17:18
|
|
Borttagen
|
Plötsligt ångrade jag mig.
Jag tog nyckeln till min och Sannas cell från hans ficka och la honom under filten i min cell innan jag låste cellen och kastade iväg båda cellnycklarna genom fönstret.
"Det kommer ge dom lite tid." Sa jag nöjt.
10 nov, 2013 17:24
|
|
Borttagen
|
"Jag vill hem..."
Viskade jag försiktigt.
10 nov, 2013 17:26
|
|
Borttagen
|
"Jag vet" viskade jag och kramade henne igen.
"Men det är en väldigt stor byggnad vi är i och det var bara en ytterst liten del av hans vaktstyrka som gav sig på oss.
10 nov, 2013 17:29
|
|
Borttagen
|
Jag svalde.
"Hur ska vi göra?"
10 nov, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
10 nov, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag försökte göra som han sa men rädslan gjorde mig stressad.
10 nov, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
"Andas inte för högt, stöt inte till något, var bara helt tyst." Sa jag förvarnande.
10 nov, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
Jag grep hans hand och försökte, så gott jag kunde, göra sim han sa.
10 nov, 2013 17:58
|
Du får inte svara på den här tråden.