Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
JA!!
Har just skrivit ut kartor för att hitta dit, utan karta är jag ingen bra orienterare alls... 8 sep, 2012 08:08 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av LauraTree: JA!! Har just skrivit ut kartor för att hitta dit, utan karta är jag ingen bra orienterare alls... haha X3 jag kommer nog hitta utan att ta kartan med mig, bara jag kollar noga hur vägen ser ut innan jag går ^^
8 sep, 2012 08:12 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Noctum: Jag kanske skulle hitta jag med, men det är säkrast med karta, jag vill ju inte komma försent... Fast jag är inte alls bra på att hitta i området där mässan är.. Skrivet av LauraTree: JA!! Har just skrivit ut kartor för att hitta dit, utan karta är jag ingen bra orienterare alls... haha X3 jag kommer nog hitta utan att ta kartan med mig, bara jag kollar noga hur vägen ser ut innan jag går ^^ 8 sep, 2012 08:14 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Jag kanske skulle hitta jag med, men det är säkrast med karta, jag vill ju inte komma försent... Fast jag är inte alls bra på att hitta i området där mässan är.. Skrivet av LauraTree: JA!! Har just skrivit ut kartor för att hitta dit, utan karta är jag ingen bra orienterare alls... haha X3 jag kommer nog hitta utan att ta kartan med mig, bara jag kollar noga hur vägen ser ut innan jag går ^^ samma här :3
8 sep, 2012 08:18 |
|
Borttagen
|
Vilken tid är det?
8 sep, 2012 10:20 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 sep, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Ska gå nu!!!
8 sep, 2012 10:36 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Jag kanske skulle hitta jag med, men det är säkrast med karta, jag vill ju inte komma försent... Fast jag är inte alls bra på att hitta i området där mässan är.. Skrivet av LauraTree: JA!! Har just skrivit ut kartor för att hitta dit, utan karta är jag ingen bra orienterare alls... haha X3 jag kommer nog hitta utan att ta kartan med mig, bara jag kollar noga hur vägen ser ut innan jag går ^^ samma här :3 Noctum: vilket pass ska du på? För om du vill kan du väll följa med mig, HarryPotterr, M00NSTER, luna99 och LauraTree och fika efter pass ett ;; ![]()
8 sep, 2012 10:37 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 sep, 2012 10:45 |
|
Miss_Green
Elev |
8 sep, 2012 10:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen