Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Öl är faktiskt helt okej, fast cider är godare
17 jun, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
^
Har aldrig fått tag på någon där den är öppen och som dem inte har druckit ur alltingen i som är av låg procentgrej Menmen, nu har ajg iaf provat och ska nog inte ge mig på det när jag blir stor, får bli ngn annan alkohol isf O'boy och sirap är väldigt gott ^^ Fast min sirapsflaska börjar ta slut så nu dricker jag det inte lika mkt längre 17 jun, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
^
Vill du smaka nått riktigt äcklgit så testa vin. U'll regret it forever! Oboy och sirap? Det lät.. läskigt 17 jun, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
DEm jag har träffat säger nästan tvärtom, att cider smakar uselt och att vin är lite bättre men inte så värst bra. Ska testa båda dock ^^
Det är det nog säkert, men jag är en sirapoman så jag har sirap till allt 17 jun, 2012 21:21 |
|
AlexZz
Elev |
17 jun, 2012 21:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 jun, 2012 21:26 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Nej, det förstås... :3 Jag också! Men jag kan ju inte tvinga dig att stanna xD haha men jag är glad att du är tbx ♥ . .
17 jun, 2012 21:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: lr så stänger jag in dig i labbet Skrivet av Cara Riddle: Nej, det förstås... :3 Jag också! Men jag kan ju inte tvinga dig att stanna xD haha men jag är glad att du är tbx ♥ haha vad bra ♥ ![]()
17 jun, 2012 21:32 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: EY! Du kan väl inte låsa in mig i labbet!? Tänk vilken skada jag kan åsamka slottet! o.oSkrivet av AlexZz: lr så stänger jag in dig i labbet Skrivet av Cara Riddle: Nej, det förstås... :3 Jag också! Men jag kan ju inte tvinga dig att stanna xD haha men jag är glad att du är tbx ♥ haha vad bra ♥ Yeah :3 . .
17 jun, 2012 21:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: jag säkrar resten av slottet Skrivet av Cara Riddle: EY! Du kan väl inte låsa in mig i labbet!? Tänk vilken skada jag kan åsamka slottet! o.oSkrivet av AlexZz: lr så stänger jag in dig i labbet Skrivet av Cara Riddle: Nej, det förstås... :3 Jag också! Men jag kan ju inte tvinga dig att stanna xD haha men jag är glad att du är tbx ♥ haha vad bra ♥ Yeah :3 hur är det med dig då?? ^^ ![]()
17 jun, 2012 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen