När barnen gick i skolan och Voldemort hade vunnit.
Forum > Quidditchplanen > När barnen gick i skolan och Voldemort hade vunnit.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Nej, ingen skötte väll sig, förutom några små fjäskare och de som inte var med i DA villket var typ Slytherin, sa hon roat och de satte sig i vagnen som startade och de bagav sig iväg till Hogsmeade.
( Nu ska jag till skolan, hörs ikväll ♥ och krya på dig ) 3 apr, 2012 11:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
(ha så kul ♥ och tack så mkt o ja det gör vi ^^)
"ja men de gick ju inte så bra för dem eftersom min mor inte gillade dem" skrattade Fai och slöt ögonen och bara lät vagnen rulla fram ![]()
3 apr, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Vagnen rullade fram och de var strax i Hogsmeande.
- Så, vart ska vi börja?, sa Xenia och såg på de andra. 3 apr, 2012 11:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Fai såg sig omkring och hoppade ut ur vagnen
"ja välj ni, mi spelar inte så stor roll" sa han "godisbaronen" sa Jasmine och vi började gå ditåt ![]()
3 apr, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
De gick in i godisbaronen och de började plocka bland hyllorna.
Xenia köpte några klubbor, hon stoppade en i munnen och väntade på de andra. 3 apr, 2012 18:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Fai såg på allt godis och tog choklad och några klubbor och betalade sen och såg på de andra
"vad sägs om att gå till Zonks?" sa Fai leende "det låter bra" sa Jasmine och de började gå "jag ska spränga de här kryckorna när jag slipper dem" sa Fai irriterat ![]()
3 apr, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
- Ja, det kan jag förstå, skrattade Xenia och kysste honom innan de gick in på zonkos.
- Något du vill ha?, sa hon och såg på Fai, hon fick det mesta från Fred och George så hon behövde inget. 3 apr, 2012 18:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
"ja du kan få hjälpa mig" flinade han och besvarade kyssen och flinade sen "nej jag vet inte, bara nått som kan muntra upp mig. Jag vill kunna jävlas med lärarna så vad rekommenderar du my lady?" frågade han och såg på Xenia
![]()
3 apr, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
- Att jag inte är nån "May Lady" det känns konstigt när du säger, sa hon och log undvikande och såg sig om.
- Stinkbomber funkar alltid, det är en klassiker, men kanske varböldsextrakt?, sahon flinande. 3 apr, 2012 19:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
"för mig är du det" sa Fai och kysste henne "och det kommer du alltid vara" sa han leende och funderade sen "ja det är sant men stinkbomber är så tråkigt men bölder är alltid kul" flinade han och köpte några och lite klipulver
"vi borde kanske kolla på kläder till maskeradbalen" föreslog Anna "det låter som en utmärkt ide" sa Fai ![]()
3 apr, 2012 19:34 |
Forum > Quidditchplanen > När barnen gick i skolan och Voldemort hade vunnit.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen