Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Mimmi: OMG OMG OMG!!!!! Remus:*Avbryter Mimmi* Ah så nu är jag bara "vänner"! MY FATHER WILL HEAR ABOUT THIS! Mimmi: Gå tillbaka till ditt hörn nu R.... MEN OMG OMG OMG! GUD VA BRA DU ÄR PÅ ATT SKRIVA! O: Remus, klart du är hon skulle aldrig kalla dig så gott som bror rakt ut, möjligtvis när hon är full.... men annars inte. xD Mimmi, Aww. Tack. Men jag tycker du är bättre. XD . .
2 aug, 2012 14:38 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: Mimmi: OMG OMG OMG!!!!! Remus:*Avbryter Mimmi* Ah så nu är jag bara "vänner"! MY FATHER WILL HEAR ABOUT THIS! Mimmi: Gå tillbaka till ditt hörn nu R.... MEN OMG OMG OMG! GUD VA BRA DU ÄR PÅ ATT SKRIVA! O: Remus, klart du är hon skulle aldrig kalla dig så gott som bror rakt ut, möjligtvis när hon är full.... men annars inte. xD Mimmi, Aww. Tack. Men jag tycker du är bättre. XD M: Jag börjar tro att Remus är ganska snobbig xD R: NEHE DU! *Z-knäppning* M: Ser du? Men jag anser att Alex äger på att skriva Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
2 aug, 2012 15:06 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: Mimmi: OMG OMG OMG!!!!! Remus:*Avbryter Mimmi* Ah så nu är jag bara "vänner"! MY FATHER WILL HEAR ABOUT THIS! Mimmi: Gå tillbaka till ditt hörn nu R.... MEN OMG OMG OMG! GUD VA BRA DU ÄR PÅ ATT SKRIVA! O: Remus, klart du är hon skulle aldrig kalla dig så gott som bror rakt ut, möjligtvis när hon är full.... men annars inte. xD Mimmi, Aww. Tack. Men jag tycker du är bättre. XD M: Jag börjar tro att Remus är ganska snobbig xD R: NEHE DU! *Z-knäppning* M: Ser du? Men jag anser att Alex äger på att skriva K: Remus, du är som en bror, du är inte min bror. Ledsen för att du får höra sanningen. Alex: O.O Oh! Idé! (Jag anser fortfarande att Mimmi är bättre.) K: Det här bådar inte gott. >.< . .
2 aug, 2012 15:09 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: Mimmi: OMG OMG OMG!!!!! Remus:*Avbryter Mimmi* Ah så nu är jag bara "vänner"! MY FATHER WILL HEAR ABOUT THIS! Mimmi: Gå tillbaka till ditt hörn nu R.... MEN OMG OMG OMG! GUD VA BRA DU ÄR PÅ ATT SKRIVA! O: Remus, klart du är hon skulle aldrig kalla dig så gott som bror rakt ut, möjligtvis när hon är full.... men annars inte. xD Mimmi, Aww. Tack. Men jag tycker du är bättre. XD M: Jag börjar tro att Remus är ganska snobbig xD R: NEHE DU! *Z-knäppning* M: Ser du? Men jag anser att Alex äger på att skriva K: Remus, du är som en bror, du är inte min bror. Ledsen för att du får höra sanningen. Alex: O.O Oh! Idé! (Jag anser fortfarande att Mimmi är bättre.) K: Det här bådar inte gott. >.< M: IDEER! FÅ HÖRA!? R: Håller med dig "syrran". M: (Jag anser fortfarande att Mimmi inte kan skriva och att Alex och Miss Black äger) Vi kanske ska ta den här diskutionen till UP? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
2 aug, 2012 15:21 |
|
AlexZz
Elev |
2 aug, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Vad bra O.O
2 aug, 2012 15:49 |
|
Miss Black
Elev |
15 aug, 2012 11:00 |
|
Hope Potter
Elev |
^ DU ÄR HÄR!
Mitt kap kommer när jag kan komma på vad jag ska skriva om Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
15 aug, 2012 11:29 |
|
AlexZz
Elev |
15 aug, 2012 11:51 |
|
Miss Black
Elev |
Jag är här! x) Har precis kommit hem från landet. Där blev nätverket bara sämre och sämre för varje dag. Därför kunde jag inte vara inloggad. ...eller jag kunde, men det tog en halvtimme att logga in.... x) Min bokblogg
15 aug, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen