Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

1 2 3 ... 109 110 111 ... 572 573 574
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill tacka min bästa kompis.
Vi brukade bråka ibland, men förlät nog varandra efteråt.
Vi var olika som jord och himmel, du tyckte om att vara ute jag tyckte om att vara inne, du ville springa runt jag villa sitta still och läsa eller rita.
Men ändå kunde vi hålla ihop, i vått och torrt.
Jag vill förlåta för de gånger, du ringt mig frågat om jag kunnat vara, och jag svarat nej.
Jag förstår att jag var lat då, ville bara sitta framför datorn, medan andra gjorde något kul.
Skulle det slutat annorlunda om jag varit mer med dig?
Plötsligt tog vår vänskap slut.
Vi gick i olika skolor och du var en klass högre än mig.
Vi slutade tala med varandra, vi var inte ovänner, men vi bara slutade umgås.
Du har varit med i så pinsamma scener, men accepterat hur jag är.
Jag vill också tacka mamma för att hon tvingade mig att vara med dig en dag, annars skulle jag aldrig gjort det.
Vi for och åkte pulka och skrattade ihjäl oss.
Du skrattade högt när jag ramlade nerför backen och snubblade neråt så det tog en lång stund innan jag kom upp.
Kanske jag annars aldrig vågat vara mig själv, om du inte varit där.
Jag minns en gång när vi lekte loppis.
Drog bort ett bord från leksaksstugan och drog den ut mot en trottoar.
Inte kom någon och köpte sakerna vi hade till salu, men jag var glad att jag fick vara med dig.
Jag har ännu inte vågat ta kontakt ännu med dig.
Det var alltid du som frågade om jag kunde vara, annars skulle jag aldrig frågat, förlåt dom gånger jag sa nej bara på grund av att jag inte orkade och var lat.
Jag har många trevliga minnen av dig, och en dag hoppas jag..
Att det ska ringa på telefonen, och när jag svarar ska du säga...

-Kan du va?


Och då ska jag svara klart och tydligt.

-Såklart!

18 mar, 2013 20:11

amanda1104
Elev

Avatar


Snälla du börja prata med mig igen!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

18 mar, 2013 20:43

Borttagen

Avatar


Clara

Vart har den där söta tjejen som fangirlade nästan allt md mig tagit vägen? Hon som skrattade hela tiden. Personen jag alltid kunde lita på? Jag saknar henne. Varför har du förändrats? Varför så mycket hat? Varför?
Du vet att jag älskade dig. Det har bara... förändrats. Occh till det negativa.

18 mar, 2013 20:54

BloodyBrilliant
Elev

Avatar

+1


Hej du, jag har varit skit kär i dig i 3år men de är ditt eget fel nu för jag orkar inte vänta på dig längre. I love you but fuck you.

19 mar, 2013 21:18

Borttagen

Avatar


Jag gillar dig.

19 mar, 2013 21:45

mican00
Elev

Avatar


Det är inte mitt fel att ni är långsamma på morgonen för att ni inte bara kan göra exakt det ni ska, utan måste springa omkring och busa och hålla på. Visst det är ju kul, men för en gångs skull kan ni väl strunta i det, bara denna gång. Vi måste redan gå upp hemskt tidigt, jag vill inte behöva gå upp ännu tidigare bara för att ni inte klarar av att göra er iordning utan att hålla på med annat.
Vi behöver vara utvilade inför tävlingen och då kan man inte gå upp klockan 05:00!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

20 mar, 2013 08:59

Detta inlägg ändrades senast 2013-03-20 kl. 09:01
Antal ändringar: 1

TacosPanda
Elev

Avatar


Hon är äcklig. Sluta umgås med henne.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

20 mar, 2013 09:00

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Snälla, kan du möjligtvis dra upp din skjorta, din behå syns. Jaså? Ska det vara så? Låt mig informera dig om att det ser för jäkligt ut.

tycker Rymdkonungen...

20 mar, 2013 15:31

Borttagen

Avatar


Ebba

Åh, jag är sjukt stolt över dig! Du är verkligen jätteduktig!!!

20 mar, 2013 18:12

HP_Maja
Elev

Avatar

+1


Jag vill säga till en viss person som absolut int heter Rebecca:
Jag hatar dig!!!!! Sluta följa efter mig!!!
Det var allt för mig! Tack och hej leverpastej!!!!

The marauder's map

20 mar, 2013 18:15

1 2 3 ... 109 110 111 ... 572 573 574

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Du får inte svara på den här tråden.