The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 feb, 2012 22:49 |
|
carro78
Elev |
18 feb, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
^ visst är den söt? XD
18 feb, 2012 23:01 |
|
carro78
Elev |
18 feb, 2012 23:02 |
|
Läkerol
Elev |
Med ^^ Hahhah om man skriver såå
18 feb, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
kan jag få en kaka till
18 feb, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Är det flummigt att prata om melodifestivalen? kan vi inte prata om typ... Russin!
19 feb, 2012 08:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej! Hejhejhejhej! ^^ speech! 19 feb, 2012 08:29 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av carro78: Skrivet av Luna.Lovegood: håller med... Jag trodde att Mattias skulle gå till globen... Mirakel?????????? Den var usel, ju! Seriöst, jag väntade hela låten på att de skulle avbryta och säga: Nä, vi skämta bara. Den riktiga finalisten är... Jag med. Vi satt alla i min familj occh väntade på att dom skulle rropa: Maattiiiass!!! ![]()
19 feb, 2012 08:55 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av carro78: Skrivet av Luna.Lovegood: håller med... Jag trodde att Mattias skulle gå till globen... Mirakel?????????? Den var usel, ju! Seriöst, jag väntade hela låten på att de skulle avbryta och säga: Nä, vi skämta bara. Den riktiga finalisten är... Jag med. Vi satt alla i min familj occh väntade på att dom skulle rropa: Maattiiiass!!! Luna.Lovegood jag tänkte precis som du sa. Jag trodde att programledarna skulle hoppa fram mitt i låten och skrika 'JUST KIDDING!!' speech! 19 feb, 2012 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen