ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
4 feb, 2011 19:59 |
|
soratanaka
Elev |
^ Hahaha, najs!
Jag erkänner att jag slog i samma tå två gånger på samma ställe nyss. Aj? A. ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 20:02 |
|
leumas vän
Elev |
4 feb, 2011 20:04 |
|
Samsara
Elev |
Jag erkänner att det är jobbigt att boka resor då annat folk som ska med dampar. Men just nu tror jag att jag har läget under kontroll.
ERKÄNN! 4 feb, 2011 20:05 |
|
leumas vän
Elev |
4 feb, 2011 20:06 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att min tå fortfarande värker.
ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 20:07 |
|
leumas vän
Elev |
4 feb, 2011 20:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-02- 4 kl. 20:11
|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag mycket gärna skulle vilja gå till Madam Pomfrey. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag är förskyld
5 feb, 2011 16:00 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att ovanstående verkar behöva en Pepper-Up Potion - och att min tå fortfarande har ont. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 feb, 2011 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen