När vaknade du i morse??
Forum > Off Topic > När vaknade du i morse??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Blaire
Elev |
9 nov, 2011 23:06 |
|
Amandan
Elev |
Ehehe, försent. försov mig. Vaknade 8:55, min buss skulle gå tio minuter efter det. Hann inte till första lektionen som började 9:50..
Min tumblr!
9 nov, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade 07.25. Men jag hann komma hemifrån till halv åtta - alltså ingen missad buss. Power to the people!
10 nov, 2011 00:10 |
|
Borttagen
|
Jag vakade 06.55.
10 nov, 2011 07:19 |
|
mellanrum
Elev |
10 nov, 2011 07:42 |
|
cannedcorn
Elev |
10 nov, 2011 07:54 |
|
Somnium
Elev |
10 nov, 2011 08:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Somnium: 07.40 :3 This. Sovmorgon ftw. ♥ 10 nov, 2011 08:23 |
|
Elley
Elev |
10 nov, 2011 08:31 |
|
kinshaw
Elev |
10 nov, 2011 09:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen