En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HAHA LOL!
2 mar, 2012 15:35 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Pottergeek: Snart är det dags för premiär för den första delen av Deathly Hallows! Jag undrade (efter att ha sett någon här skriva att man har bytt ut skådespelaren som spelade Griphook i första filmen) vilka andra byten som gjorts. I och med att det med största säkerhet kommer bli många karaktärer som återkommer för första gången på många år så undrar jag vilka skådespelare som spelar de karaktärerna. Wood, Ollivander, Dobby m.m. Vet någon här också om man valt att klippa bort någon bra scen, som det där dumma filmteamet alltid gör (Dumbledore's begravning t ex). Tacksam för svar Jippie för det?
2 mar, 2012 15:40 |
|
Pottergeek
Elev |
Skrivet av Loveleen: Skrivet av Pottergeek: Snart är det dags för premiär för den första delen av Deathly Hallows! Jag undrade (efter att ha sett någon här skriva att man har bytt ut skådespelaren som spelade Griphook i första filmen) vilka andra byten som gjorts. I och med att det med största säkerhet kommer bli många karaktärer som återkommer för första gången på många år så undrar jag vilka skådespelare som spelar de karaktärerna. Wood, Ollivander, Dobby m.m. Vet någon här också om man valt att klippa bort någon bra scen, som det där dumma filmteamet alltid gör (Dumbledore's begravning t ex). Tacksam för svar Jippie för det? Haha, nu förstår jag inte. Jippie vadå? It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 5 mar, 2012 14:20 |
|
Loveleen
Elev |
5 mar, 2012 18:56 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Loveleen: De3n har väl redan varit? Ja, men det är någon som har dragit upp tråden i alla fall... Låt den sjunka igen bara så slipper man bli förvirrad ![]()
5 mar, 2012 19:23 |
|
adliitam
Elev |
6 mar, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Ja men säg inte till mig det är ju int direkt bara jag som gör de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ SLUTA TJATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 mar, 2012 14:28 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja men säg inte till mig det är ju int direkt bara jag som gör de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ SLUTA TJATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag sa till dig för att du var den första som tog upp en gammal tråd. Och det har ju ingen betydelse om fler gör det, det är fortfarande mot reglerna. ![]() ![]()
6 mar, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Skrivet av Borttagen: Ja men säg inte till mig det är ju int direkt bara jag som gör de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ SLUTA TJATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag sa till dig för att du var den första som tog upp en gammal tråd. Och det har ju ingen betydelse om fler gör det, det är fortfarande mot reglerna. Förlåt DÅ....................Suck... 6 mar, 2012 14:31 |
|
Pumpkin99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av adliitam: Skrivet av Borttagen: Ja men säg inte till mig det är ju int direkt bara jag som gör de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ SLUTA TJATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag sa till dig för att du var den första som tog upp en gammal tråd. Och det har ju ingen betydelse om fler gör det, det är fortfarande mot reglerna. Förlåt DÅ....................Suck... Du behöver inte vara otrevlig mot adliitam för att hon försöker förklara reglerna för dig, det är inte illa menat av henne och hon vill ju bara hjälpa dig eftersom spamm kan leda till tillsägning eller avstängning...
6 mar, 2012 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen