Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Harry Potter är Bi!

Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!

1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Men jag vet men jag tror faktist han är Bi och inte homo som JK säger

12 nov, 2011 17:21

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men jag vet men jag tror faktist han är Bi och inte homo som JK säger

Det tror iaf inte jag, eftersom det är Jo som har skapat honom.

12 nov, 2011 17:22

Borttagen

Avatar


Det är en egen uppfattning av karaktären så det har inget med henne att göra. Detsutom tror jag att alla i världen är mer eller mindre Bi...

12 nov, 2011 17:33

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Detsutom tror jag att alla i världen är mer eller mindre Bi...

Hahahahahahahaha

12 nov, 2011 17:34

linnvendela
Elev

Avatar


^Ja det var ju väldigt roligt...

Jaha.

12 nov, 2011 17:37

Borttagen

Avatar


^^Förstår inte det roliga med vad jag sa, jag var seriös...

12 nov, 2011 18:45

linnvendela
Elev

Avatar


Jag tyckte inte att det var roligt... Det är ju sant?

Jaha.

12 nov, 2011 18:47

JosefinFini
Elev

Avatar

+1


Har tänkt att han nog är hemligt kär i Dumbledore, men inte på det om Snape

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F74e8ff452b36f147008574a678e5593d%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o1_540.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F6d88b214e8a7ece63b7f8b6fb05e6600%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o3_540.jpg

12 nov, 2011 18:49

MissBuckbeak
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av MissBuckbeak:
Jag har efter nog granskning kommit fram till att Harry Potter måste ha blivit voldtagen av Snape den natten när Harrys föräldrar dog. Han blev då Bisexuell och under alla år har han varit hemligt förälskad i Dumbledore.

Någon som också har kommit fram till sanningen?

Så du menar att Harry blev våldtagen när han var ca. ett år??


Japp

Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig!

12 nov, 2011 23:36

Safrina
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Detsutom tror jag att alla i världen är mer eller mindre Bi...

Hahahahahahahaha


Haha, ja, det låter lite roligt men det var en intressant teori.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

13 nov, 2011 00:15

1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16

Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!

Du får inte svara på den här tråden.