Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men jag vet men jag tror faktist han är Bi och inte homo som JK säger
12 nov, 2011 17:21 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men jag vet men jag tror faktist han är Bi och inte homo som JK säger Det tror iaf inte jag, eftersom det är Jo som har skapat honom. 12 nov, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
Det är en egen uppfattning av karaktären så det har inget med henne att göra. Detsutom tror jag att alla i världen är mer eller mindre Bi...
12 nov, 2011 17:33 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Detsutom tror jag att alla i världen är mer eller mindre Bi... Hahahahahahahaha 12 nov, 2011 17:34 |
|
linnvendela
Elev |
^Ja det var ju väldigt roligt...
Jaha. 12 nov, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
^^Förstår inte det roliga med vad jag sa, jag var seriös...
12 nov, 2011 18:45 |
|
linnvendela
Elev |
Jag tyckte inte att det var roligt... Det är ju sant?
Jaha. 12 nov, 2011 18:47 |
|
JosefinFini
Elev |
12 nov, 2011 18:49 |
|
MissBuckbeak
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av MissBuckbeak: Jag har efter nog granskning kommit fram till att Harry Potter måste ha blivit voldtagen av Snape den natten när Harrys föräldrar dog. Han blev då Bisexuell och under alla år har han varit hemligt förälskad i Dumbledore. Någon som också har kommit fram till sanningen? Så du menar att Harry blev våldtagen när han var ca. ett år?? Japp Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 12 nov, 2011 23:36 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Detsutom tror jag att alla i världen är mer eller mindre Bi... Hahahahahahahaha Haha, ja, det låter lite roligt men det var en intressant teori.
13 nov, 2011 00:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen