Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har Iphone 4. Tycker den är bra, förutom att den ibland är jätteseg på att koppla ner samtal :<
Brukar fluffa runt på internet, smsa o spela massa spel på den x) 11 jun, 2012 22:34 |
|
Seriously
Elev |
Har iPhone 4. Är nöjd med den.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 11 jun, 2012 22:35 |
|
Carneol
Elev |
den bästa telefonen i världen - iPhone 4s ♥
11 jun, 2012 22:38 |
|
ikka
Elev |
Jag vill ha en billig och prisvärd smartphone för under 2000 spänn men vet inte vilken... :c
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 jun, 2012 22:46 |
|
Celebikai
Elev |
11 jun, 2012 22:48 |
|
Optic
Elev |
En gammal sony ericsson knappgrej. MEN jag älskar den och vill inte ens byta ut den trots att jag blev erbjuden xperia osv.
Har dock iPod touch, och den är typ som en iPhone (bara typ 6000 kr billigare). Och sen kan man inte ringa eller smsa med den heller (eller jo, med appar går det). Man kan dock smsa till de som har iPod touch, iPhone eller iPad Dessutom kan man inte har internet till den, utan får ansluta sig till Wi-Fi 11 jun, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Jag vill ha en billig och prisvärd smartphone för under 2000 spänn men vet inte vilken... :c HTC ♥ ♥ ♥ Jag har själv en HTC Wildfire S, och den lever upp till mina förväntningar. Det är ju ingen iphone, men det var ju inte en iphone jag köpte heller c: 11 jun, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Jag vill ha en billig och prisvärd smartphone för under 2000 spänn men vet inte vilken... :c HTC ♥ ♥ ♥ Jag har själv en HTC Wildfire S, och den lever upp till mina förväntningar. Det är ju ingen iphone, men det var ju inte en iphone jag köpte heller c: Vad du än gör, köp INTE sony ericsson! 11 jun, 2012 23:24 |
|
Quidditch
Elev |
11 jun, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Jag vill ha en billig och prisvärd smartphone för under 2000 spänn men vet inte vilken... :c HTC ♥ ♥ ♥ Jag har själv en HTC Wildfire S, och den lever upp till mina förväntningar. Det är ju ingen iphone, men det var ju inte en iphone jag köpte heller c: Vad du än gör, köp INTE sony ericsson! Correct! Alla jag känner som har/har haft sony ericsson är missnöjda. Dock har min kusin köpt en ny som bara är Sony liksom. Den verkar bra! 11 jun, 2012 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen