Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
Forum > Off Topic > Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
23 okt, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
dammsög
23 okt, 2011 15:54 |
|
Borttagen
|
Jag låg i sängen och klagade över att jag ville ha ett äpple, tills min lillasyster gick och hämtade ett åt mig.
23 okt, 2011 16:04 |
|
Celebikai
Elev |
23 okt, 2011 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen