Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cinnamonagouti
Elev |
Fick näst högsta betyg på ett SO-läxförhör jag inte ens pluggat till (bara ca 5 minuter kvällen innan)
Och så gick det sjukt bra på träningen också. Mina knän klarade inte av att köra på tumbling så fick hoppa trampett istället och klarade sträckt 540 upp på uppbyggnad och sånt (y) All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 5 dec, 2011 21:49 |
|
Jossi
Elev |
5 dec, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
På mitt kemi-prov trodde jag att jag skulle faila - jag fick ett fel. Ett A-svar, massa C-svar och resten E. Åh jag ville bara dö av lycka då!
5 dec, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag lockade en fin lock i håret påZoe Lovegood
6 dec, 2011 07:52 |
|
Ida S
Lärare |
Det var en riktig egoboost ändå att få MVG på Gemu-provet jag inte pluggat till, och alla rätt på delen jag hade allra, allra svårast för. Woho!
"we live together, and harry does all the cooking." 6 dec, 2011 09:53 |
|
expelliarmus
Elev |
Tog eget initiativ och trotsade mina rädslor idag på mikrobiologi-lektionen! Känns fantastiskt.
(jag brukar normalt sett ta eget initiativ, men på mikrobiologin har vi hållt på att odla bakterier och jag har en enorm bacillskräck och därför har det varit otroligt jobbigt att göra detta i flera veckor, men idag kändes det helt OK! Kan ju bero på att vi fick ta död på bakterierna idag, men ändå...
6 dec, 2011 14:01 |
|
linnvendela
Elev |
Jag är awesome för jag sjunger i altstämman c: ♥
Jaha. 11 dec, 2011 21:37 |
|
Jossi
Elev |
11 dec, 2011 23:20 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Jag är vacker.
Mina lår är inte tjockare än någon annans, de är perfekt på mig. Mitt ansikte har inte en ful form, för mitt ansikte är jag.
11 dec, 2011 23:43 |
|
Jossi
Elev |
11 dec, 2011 23:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen