Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
8 jan, 2012 11:34 |
|
liuns
Elev |
Jag drmde att vi började skolan på söndag.
8 jan, 2012 12:30 |
|
Optic
Elev |
En natt drömde jag om childhoodlight o.O
I natt kommer jag inte ihåg vad jag drömde :s 8 jan, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
Häromnatten drömde jag att jag blev jagad av en noshörning. Det var fruktansvärt
8 jan, 2012 12:33 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Inatt drömmde jag typ om vad jag fick födelsedagpresent. Sen när jag vaknade fick jag helt andra saker och blev jätteglad =D
8 jan, 2012 12:38 |
|
childhoodlight
Elev |
8 jan, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om Swords och en himla massa katter. o.o
8 jan, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Om mig och mina vänner. Dom sov över så inte undra på ^^
8 jan, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
Jag minns inte att jag drömde något alls...
8 jan, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Vänta.... tänker....
Jo, jag, Draken Norbert och två till - som var syskon - cyklade från Luleå... hem hit, men dem andra två skulle till oskarshamn... så dem fick cykla en bit till. Innan vi skulle skiljas åt så förvanlades brodern till en banan. Då blev systern ledsen men då hade Draken Norbert köpt varm choklad så då blev det lite bättre. Sen skulle hon följa med en liten sväng till våran skola innan hon skulle ge sig av till oskarshamn. Men då kom en kille och tog bananen ur hennes cyklenkorg och åt upp den! Då blev hon jätteledsen och tog bananskalet, sa hejdå till Draken Norbert och mig och cycklade hem... sen vaknade jag. Gud vilken NORMAL dröm! 8 jan, 2012 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen