Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

5 saker ingen vet om dig

Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig

1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15
Användare Inlägg
dumble
Elev

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av dumble:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av dumble:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av dumble:
Skrivet av Queen Boo:
1. jag vill ha gröna slingor i håret
2. Jag tycker nästan inte om min bästis
3. Min pappa har slagit mig
4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis)
5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt.
HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA ....

jag vill faktist inte göra henne ledsen!!!
sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns..

Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!!
Bättre att göra henne ledsen då och vara ärlig istället för att gå och vara en falsk vän

kan du sluta tjata non gång?!!!
nej

24 maj, 2012 18:57

Elley
Elev

Avatar


~ Jag (och min mamma) är helt besatta av orkidéer och tomtar. Jag har upp mot 100 tomtar bara på mitt rum runt julen och vi har ca. 40 orkidéer i huset.

~ Jag har alltid önskat att jag var född 3 dagar tidigare.

~ Jag har ett behov av att hela tiden köpa nya kläder och smycken, något mina föräldrars plånböcker inte älskar.

~ Jag har alltid funderat på vem "Jag" är eftersom jag önskar att "Jag" var någon annan, men vad är "Jag" som flyttar över till någon annan och vad stannar kvar?

~ Jag är fast besluten att människor ser färger likadant eftersom rött och rosa inte skulle skära sig för alla annars.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

24 maj, 2012 19:06

Borttagen

Avatar


1. Jag har pussat en 3 år yngre pojke när jag gick på dagis.

2. Jag får väldigt ofta näsblod på natten

3. Jag brukar fantisera om Harry Potter på tråkiga lektioner xD

4. Jag har sirap på nästan allt: På bröd, i O'boy, I all gröt typ och lite annat ^^

5. Jag tröttnar på saker om det går yngre personer där också och som brukar tramsa -.-'

24 maj, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


- Jag svimmar alltid när jag blir för varm.
- Jag har ingen äkta vän om man säger så, umgås med personer som är alldeles för egoistiska och självupptagna för min smak.
- Jag har lovat mig själv att aldrig bli kär igen.
- Jag älskar båtar, både fartyg och motorbåtar.
- Jag har bussfobi och ormfobi.

24 maj, 2012 21:12

baramin
Elev

Avatar


Fortsätter på min oavslutade lista!
4. Är EXTREMT kittlig. Över hela kroppen. Hm.
5. Jag är väldig bra på att överdriva smärtor och sjukdomar haha.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

24 maj, 2012 23:47

månbarnet
Elev

Avatar


Hmmm, jag tror knappt det finns fem saker som INGEN vet om mig... Men fem saker som ganska få av de jag umgås med idag vet om mig då:

1. Jag minns främst i lukter
2. Är inte direkt barnanpassad utan mer i 15+ men:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag verkar ha mycket svårt att tåla hormonbaserade pmedel och har ingen aning om hur vi kommer ordna det i framtiden...

3. Jag, som tidigare varit rätt känd för att ALDRIG bli arg någonsin, blir totalt vansinnig på dottern ibland (men försöker vara pedagogisk samtidigt, typ visa att det är okej att vara arg)
4. Jag är ärligt talat faktiskt rädd när det blåser för mycket ute.
5. Jag har totalt haft på mig 37 fästingar SAMTIDIGT!


25 maj, 2012 07:04

Miskel
Elev

Avatar


1. Jag är duktig på att sjunga

2. Har lite skills på studsmatta.

3. Har en egen rit stil.

4. ska till skolan nu

5. HEEEJDÅ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 maj, 2012 07:12

MizzNina
Elev

Avatar


1. Om jag ska iväg på morgonen (jobb, möte whatever) så måste jag stiga upp Minst två timmar innan jag ska åka, bara för att kunna göra mig i ordning i lugn och ro. För om jag blir minsta stressad på morgonen, så får jag ont i magen och mår sjukt dåligt.

Skrivet av Borttagen:
2. Jag är extremt glad och lycklig när jag sover för lite. Sover jag mer än sju timmar så får jag migrän och gnäller hela dagen.

Hello soulmate. ^_^
Fast för mig går gränsen vid 8 timmar. ^_^


3. Trivs bäst i leggings och kjolar. Är inte ett dugg förtjust i byxor, och använder det så lite som möjligt.

4. Trots nummer 3. Så är jag totalt förälskad i Pyjamasbyxor, och köper nya så fort jag kommer åt. Ju sötare/Barnsligare desto bättre.

5. Är helt beroende av tuggummi, och får världens abstinens utan.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

25 maj, 2012 08:16

Cara Riddle
Elev

Avatar


1)jag skulle utan att blinka byta ut mitt liv mot att få leva på medeltiden eller 1800-talet
2)det första yrket jag ville bli var präst xD
3)jag föredrar att "dejta" bokkaraktärer och film karaktärer framför levande människor :p
4)jag kan typ alla avsnitt av Criminal minds och CSI Miami ^^
5)Jag vill för alltid vara barn ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

25 maj, 2012 09:29

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av dumble:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av dumble:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av dumble:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av dumble:
Skrivet av Queen Boo:
1. jag vill ha gröna slingor i håret
2. Jag tycker nästan inte om min bästis
3. Min pappa har slagit mig
4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis)
5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt.
HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA ....

jag vill faktist inte göra henne ledsen!!!
sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns..

Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!!
Bättre att göra henne ledsen då och vara ärlig istället för att gå och vara en falsk vän

kan du sluta tjata non gång?!!!
nej

Jag blir SÅ irriterad på dej!!!

jag är jättecoolig älska mig plz

25 maj, 2012 09:33

1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15

Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig

Du får inte svara på den här tråden.