villket är det coolarste spöket
Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Roxy
Elev |
23 dec, 2011 16:13 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Roxy: Peeves ofc xD Peeves är inget spöke, han är en poligester. Mitt favoritspöke är Blodige Baronen! 23 dec, 2011 16:15 |
|
gabbe
Elev |
23 dec, 2011 16:35 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Nick tror jag men det är synd att han bara är med i ettan och tvån i filmerna (tror jag).
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
23 dec, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Tjocka Munkbroden ♥
och Nick. ♥ 23 dec, 2011 17:24 |
|
missdumbledore
Elev |
23 dec, 2011 17:47 |
|
Savi
Elev |
Grey Lady, det är något som har fått mig att fastna. Kanske det kan vara det blåa Ravenclaw blodet... Nej, men har alltid varit en favorit.
23 dec, 2011 17:48 |
|
arianasnape
Elev |
blodiga baronen!
23 dec, 2011 18:41 |
|
Freja
Elev |
den gråa damen
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 dec, 2011 13:46 |
|
.Lovegood.
Elev |
Nick, tror jag.
Fast jag gillar The gray lady också. Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 24 dec, 2011 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen