Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Tyvärr inte. Det var på min skola hemma i Finland.
31 okt, 2011 17:52 |
|
TheQuibbler
Elev |
Njaa. Inte så många mugglisar där jag bor. Men jag har sett min kusin som är en mugglis.
flyttnyckeln. "You know what the issue is with this world, everyone wants a magical solutions for their problems and everyone refuses to believe in magic." - Mad Hatter/Jefferson från Once Upon a Time 31 okt, 2011 18:18 |
|
Luna 1
Elev |
Jag såg trevor och expelliarmus idag! Okej, det tror jag inte eftersom jag är i Damark, MEN DET VAR LÄÄÄSKIGT LIKT!
Tumblr.
31 okt, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen