Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tyckte jag såg ------ idag!

Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^ Tyvärr inte. Det var på min skola hemma i Finland.

31 okt, 2011 17:52

TheQuibbler
Elev

Avatar


Njaa. Inte så många mugglisar där jag bor. Men jag har sett min kusin som är en mugglis.

flyttnyckeln.

"You know what the issue is with this world, everyone wants a magical solutions for their problems and everyone refuses to believe in magic." - Mad Hatter/Jefferson från Once Upon a Time

31 okt, 2011 18:18

Luna 1
Elev

Avatar


Jag såg trevor och expelliarmus idag! Okej, det tror jag inte eftersom jag är i Damark, MEN DET VAR LÄÄÄSKIGT LIKT!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

31 okt, 2011 18:22

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!

Du får inte svara på den här tråden.