Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag äter aldrig marabou-choklad eftersom det inte alls faller mig i smaken. Deras nya sorter låter intressanta men så länge deras choklad är inblandad så VÄGRAR jag. Den smakar verkligen för jäkla illa. ... Really? I mean... REALLY? It's delicious! :o Nåväl, våra smaklökar tycker olika. Mina bygger tempel för Marabou. It's so... good. Föredrar faktiskt Marabou Mjölkchoklad framför alla andra smaker. Saknar dock Amigo med hela mitt hjärta! 14 okt, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Hur smakade Amigo?
14 okt, 2011 21:22 |
|
GinnyOlivia
Elev |
14 okt, 2011 21:34 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Det var typ krossade såna här i;
![]() Så det smakade i princip salta nachochips blandat med marabouchoklad..... ♥ ♥ ♥
14 okt, 2011 21:37 |
|
Borttagen
|
^ Det känns som en konstig blandning... Men det var säkert jättegott ;D
14 okt, 2011 21:38 |
|
expelliarmus
Elev |
14 okt, 2011 21:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag äter aldrig marabou-choklad eftersom det inte alls faller mig i smaken. Deras nya sorter låter intressanta men så länge deras choklad är inblandad så VÄGRAR jag. Den smakar verkligen för jäkla illa. ... Really? I mean... REALLY? It's delicious! :o Nåväl, våra smaklökar tycker olika. Mina bygger tempel för Marabou. It's so... good. Föredrar faktiskt Marabou Mjölkchoklad framför alla andra smaker. Saknar dock Amigo med hela mitt hjärta! Yes, really! Jag tycker inte om marabou-choklad sedan flera år tillbaka ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 okt, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 23:37 |
|
Borttagen
|
Kintsugi, out of curiosity: vilken typ av choklad föredrar du? Och vilken smak är din favorit?
Okej, jag må älska Marabou, men kinderägg-chokladen... den är så deliciös att man bara vill flyga när man konsumerar den och hittar en leksak inuti. HAHA, jag må vara 17 år, men leksakerna är lika roliga som de var för tio år sedan. Kinderägg > Marabou, I must say. 14 okt, 2011 23:57 |
|
Tonkss
Elev |
15 okt, 2011 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen