Kram-tråden
Forum > Off Topic > Kram-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kram till Dracos Tvillingsyster för att hon fyller år idag! Jag skulle krama dig i skolan om det inte var så att du var i Tyskland... ♥
3 okt, 2011 07:59 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh yeah jag är i Tyskland!Kram till Dracos Tvillingsyster för att hon fyller år idag! Jag skulle krama dig i skolan om det inte var så att du var i Tyskland... ♥
3 okt, 2011 08:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Åh, fjärt. :cSkrivet av Borttagen: Oh yeah jag är i Tyskland! Kram till Dracos Tvillingsyster för att hon fyller år idag! Jag skulle krama dig i skolan om det inte var så att du var i Tyskland... ♥ 3 okt, 2011 08:07 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men du får krama ihjäl mig imorgon.Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Åh, fjärt. :c Skrivet av Borttagen: Oh yeah jag är i Tyskland! Kram till Dracos Tvillingsyster för att hon fyller år idag! Jag skulle krama dig i skolan om det inte var så att du var i Tyskland... ♥
3 okt, 2011 08:26 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2011 15:07 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
3 okt, 2011 15:08 |
|
Salazar1
Elev |
3 okt, 2011 15:10 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
3 okt, 2011 15:28 |
|
Danzi
Elev |
En kram till Linnéa i min klass, hon behöver det och dessutom fyller hon år idag
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
3 okt, 2011 15:30 |
|
Katla
Elev |
3 okt, 2011 15:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen