Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
airotciv
Elev |
6 okt, 2011 17:37 |
|
Pixie
Elev |
6 okt, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Ett ett två är lätt att slå! *sjunger som kör* (Heh. Ett Kajan-fan här kanske? =D= 6 okt, 2011 17:40 |
|
ginny_ginny
Elev |
350 och det är ett under skåp. I början gillade jag det inte alls, men nu har det blivit som en del av mig själv♥
6 okt, 2011 17:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Glömt att kolla, men som tur är har Pixie koll och då kan jag räkna ut vad jag har
Skrivet av Pixie: 25.49 Överskåp! Alltså har jag 25.48, underskåp ![]()
6 okt, 2011 17:43 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
6 okt, 2011 18:04 |
|
Losa
Elev |
Skrivet av Salle: Skrivet av expelliarmus: Haha har många 10-9 vänner irl som är inne på Mugglis xD OMG, är du 9-10 år?! ;o Damn, jag visste knappt vad en dator var när jag var i den åldern. Kommer aldrig vänja mig vid att tiden går framåt... Haha, naw. Jag började då typ.. Fast kan tänka mig att mitt skriftspråk var SÅHÄR hemskt. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 6 okt, 2011 21:15 |
|
Jegli
Elev |
vad jag vet finns det upp till 8000!! Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 7 okt, 2011 14:40 |
|
Salazar1
Elev |
jag har nummer 8
Slytherin Pride 7 okt, 2011 15:05 |
|
Tashie
Elev |
Jag har nummer 444.
Bara två tredjedelar av det onda. :> So when the devil wants to dance with you, you better say never. Because the dance with the devil might last you forever. 7 okt, 2011 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen