Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
ughh kände mig dreggig på fotot. fick stå dock, första gången sen sexan. thanks high heels
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 8 okt, 2011 10:01 |
|
piuu
Elev |
Min gruppbild blev helt okej...men jag har inte kollat på det enskilda fotot för mina föräldrar har slutat köpa det xP Jag såg alltid förjävlig ut...
8 okt, 2011 10:04 |
|
Amandan
Elev |
vi fick ha med vår klassmaskot. En hund gjord av tidningspapper, det är en tax som heter lax. hihi. så snällt. Han fick till och med en egen namnskylt.
Fotografen var ändå schysst, han lät oss välja bland de enskilda bilderna, vilken av dem vi ville ha. Min tumblr!
8 okt, 2011 11:08 |
|
Dramione99
Elev |
På klassbilden blev jag hyfsad, men på profilkortet såg jag hemsk ut.
8 okt, 2011 15:37 |
|
Elley
Elev |
Blev kanske hyfsad på det enskilda, men på klassfotot ser jag ut som en... apa eller nåt :'3 och en söt apa var det inte
http://nouw.com/ellenfelixson/
8 okt, 2011 15:40 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Mitt skolfoto blev en katastrof!
På klassfotot set mina ögon helt stirriga ut och jag ler inte äns! Jag sitter bara och blänger på kameran D: Det enskilda fotot blev inte bättre! Jag ler världens fulaste leende! Usch! Jag kan verkligen inte se normal ut på foton! Det är därför jag inte lägger upp några bilder på mig själv här
8 okt, 2011 16:24 |
|
Celebikai
Elev |
8 okt, 2011 16:30 |
|
evut
Elev |
Skrivet av Celebikai: ![]() dumdumdum, denna bild är väl lite bättre, den förra jag lade upp var lite suddig. Oh my! Jag killar från min iphone så jag vet inte om det ser ut så på riktigt, men härifrån ser iaf en i din klass nästan exakt ut som bonnie wright!
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
8 okt, 2011 16:54 |
|
Celebikai
Elev |
8 okt, 2011 16:57 |
|
Ladusvalan
Elev |
Själv orkar jag inte hålla på och fixa mig så mycket inför skolfoton längre (det är ju ingen stor grej), och jag försöker att bara se vanlig och avslappnad ut. På gymnasiet brukar de flesta köra med olika teman och liknande (inte alla, men de som vill) och min naturklass hade ett jättefånigt, naturnördigt tema!
8 okt, 2011 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen