Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Levicorpus
Elev |
22 dec, 2011 19:21 |
|
Killer Queen
Elev |
Skrivet av Toonks: Jag avskyr henne eftersom hon dödat Sirius och Dobby men hon är ändå cool och har snygg stil... Men hon är skitläskig! Jag menar att skära i människor! (i detta fall Hermione) Nu tycker jag faktist att Bella är häftig när man tänker på det! Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 22 dec, 2011 19:39 |
|
kakan42
Elev |
cool och riktigt häftigt namn
22 dec, 2011 19:44 |
|
Killer Queen
Elev |
Jag fick nyss reda på att Helena Bonham Carter spelade henne:o Har inte tänkt på det förut men nu känner jag igen henne!
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 25 dec, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
She's insane. O.o
25 dec, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
Hon är en intressant karaktärer och man vill veta mer om henne. Hon är lite av en fangirl hon c:
25 dec, 2011 15:58 |
|
Misshogwarts
Elev |
Hon är ju cool och så, men alldeles för elak.
The girl with a Harry potter in her hand. 25 dec, 2011 16:19 |
|
Tonkss
Elev |
25 dec, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
Helt klart den häftigaste karaktären i filmerna! ♥
25 dec, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
Hon är cool och så men jag kommer aldrig förlåta henne för att hon dödade Sirius och Dobby.
25 dec, 2011 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen