Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste köpa fler kjolar! Dem är underskattade! BTT: Idag har jag också insett att min mobil är... inte normal så att säga 2 okt, 2011 23:34 |
|
Dagan Silverhawk
Elev |
Det roliga jag skall göra idag är att fara till jobbet och ha en mycket trevlig arbetsdag
6 okt, 2011 06:58 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag presentera en bok
6 okt, 2011 07:21 |
|
Danzi
Elev |
6 okt, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
Börjat klockan 9 och aslutat 13 och käkat godis och pannkakor till lunch. B
BÄSTA DAGEN NÅÅÅÅNISIN, BÄÄÄÄÄÄSTA DAAAGEN!!!!!!!!!! 6 okt, 2011 13:29 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Idag har jag varit hemma och försökt övertala min mage att den ska sluta göra ont
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
6 okt, 2011 13:59 |
|
accioron
Elev |
Idag har jag tappat mitt HP7-band.
6 okt, 2011 14:11 |
|
whirlwinds
Elev |
idag har jag varit i skolan & pluggat till morgondagens tyskaprov, haft lektion med kören, fnissat ett x antal gånger då en viss människa gick förbi mig i korridoren, och hela eftermiddagen har vi orienterat i skogen i spöregn. ♥♥♥ om några timmar drar jag hem till mamma och bakar chokladmuffins och forsätter plugga. fuck yea.
6 okt, 2011 14:14 |
|
Borttagen
|
läst igenom en "uppsats" om min kompis från typ första veckan i sjuan. hemskt.
6 okt, 2011 14:22 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Åh, jag tycker det är assnyggt! Men jag varnar dig, det är det FARLIGASTE stället att ta det.:c Det kan även påverka dina tänder och ge infektioner.xc
![]()
6 okt, 2011 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen