Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
^ ojdå x) d´å får jag planera om lite här, var bombsäker på att det var kl 12 vi skulle ses. Men jag hinner
Edit: Jag kommer INTE ta bussen till Årsta, utan jag får skuss (stavning?) av mamma som ska åt samma håll wolfstar deserved better. 8 okt, 2011 10:02 |
|
si_tonks
Elev |
8 okt, 2011 10:53 |
|
MonsterCookie
Elev |
ingen aning, men du kan ju gå till busshållsplatserna/cykelställen, för där står Miyuki och väntar just nu, sa hon iaf
wolfstar deserved better. 8 okt, 2011 10:54 |
|
Borttagen
|
Nyss hemkommen (cykeln orkade inte rulla till max idag), jätte kul att träffa er igen! Fast tycker vi borde ha blivit fler, men det var kul endå!
Sitter just nu och mumsar på Jelly Beans som jag och MonsterCookie köpte efter träffen, fick en som smakade tvättmedel nyss Nu ska jag klura ut handling osv. till HP-lajvet, kom gärna med förslag på datum m.m! 8 okt, 2011 16:58 |
|
MonsterCookie
Elev |
Har just tömt ut innehållet som fanns i min SJ väska på sängen, och sitter nu och käkar Jelly Beans. Tack för jättejättemys och kulig träff alla! Det var askul att träffas igen! :33 Synd att vi blev så få, men nästa gång blir det förhoppningsvis fler
wolfstar deserved better. 8 okt, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Har just tömt ut innehållet som fanns i min SJ väska på sängen, och sitter nu och käkar Jelly Beans. Tack för jättejättemys och kulig träff alla! Det var askul att träffas igen! :33 Synd att vi blev så få, men nästa gång blir det förhoppningsvis fler Gött, har fått typ.. 7 stycken kaffe latte bönor nu och tre caramel popcorn! Asså, ska vi köra ett HP-lajv under höstlovet? 8 okt, 2011 17:29 |
|
MonsterCookie
Elev |
^Coolt! har bara fått en kaffe latte än så länge ^^
Vet inte om det går för mig på höstlovet, ska vara rätt mkt i stallet. Men det är ledig åtminstone 2 dagar, ska kolla vilka wolfstar deserved better. 8 okt, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
^Okej, sitter just nu och funderar på handlingar, tycker iaf. det där med DA vs Dödsätarna lät bra, samt att man skulle kunna ha att antal flyttnycklar som ledde till vissa ställen
8 okt, 2011 17:38 |
|
si_tonks
Elev |
nej...på höstlovet kan inte jag D: mitt liv är förstört (nästan)
ni får ladda upp bilderna också och ikka får ladda upp videorna xD ![]()
8 okt, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
Ska titta på bra datum.. annars kanske helgen innan.. (30 okt) skulle passa?
8 okt, 2011 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen