Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

1 2 3 ... 10 11 12 13
Användare Inlägg
MonsterCookie
Elev

Avatar


^ ojdå x) d´å får jag planera om lite här, var bombsäker på att det var kl 12 vi skulle ses. Men jag hinner

Edit: Jag kommer INTE ta bussen till Årsta, utan jag får skuss (stavning?) av mamma som ska åt samma håll kommer nog inte exakt prick 11, men lite runt.

wolfstar deserved better.

8 okt, 2011 10:02

si_tonks
Elev

Avatar


Östra ingången ligger väl vid Intersport? Skriver från mobilen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

8 okt, 2011 10:53

MonsterCookie
Elev

Avatar


ingen aning, men du kan ju gå till busshållsplatserna/cykelställen, för där står Miyuki och väntar just nu, sa hon iaf

wolfstar deserved better.

8 okt, 2011 10:54

Borttagen

Avatar


Nyss hemkommen (cykeln orkade inte rulla till max idag), jätte kul att träffa er igen! Fast tycker vi borde ha blivit fler, men det var kul endå!

Sitter just nu och mumsar på Jelly Beans som jag och MonsterCookie köpte efter träffen, fick en som smakade tvättmedel nyss

Nu ska jag klura ut handling osv. till HP-lajvet, kom gärna med förslag på datum m.m!

8 okt, 2011 16:58

MonsterCookie
Elev

Avatar


Har just tömt ut innehållet som fanns i min SJ väska på sängen, och sitter nu och käkar Jelly Beans. Tack för jättejättemys och kulig träff alla! Det var askul att träffas igen! :33 Synd att vi blev så få, men nästa gång blir det förhoppningsvis fler


wolfstar deserved better.

8 okt, 2011 17:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Har just tömt ut innehållet som fanns i min SJ väska på sängen, och sitter nu och käkar Jelly Beans. Tack för jättejättemys och kulig träff alla! Det var askul att träffas igen! :33 Synd att vi blev så få, men nästa gång blir det förhoppningsvis fler



Gött, har fått typ.. 7 stycken kaffe latte bönor nu och tre caramel popcorn!

Asså, ska vi köra ett HP-lajv under höstlovet?

8 okt, 2011 17:29

MonsterCookie
Elev

Avatar


^Coolt! har bara fått en kaffe latte än så länge ^^

Vet inte om det går för mig på höstlovet, ska vara rätt mkt i stallet. Men det är ledig åtminstone 2 dagar, ska kolla vilka

wolfstar deserved better.

8 okt, 2011 17:31

Borttagen

Avatar


^Okej, sitter just nu och funderar på handlingar, tycker iaf. det där med DA vs Dödsätarna lät bra, samt att man skulle kunna ha att antal flyttnycklar som ledde till vissa ställen

8 okt, 2011 17:38

si_tonks
Elev

Avatar


nej...på höstlovet kan inte jag D: mitt liv är förstört (nästan)

ni får ladda upp bilderna också och ikka får ladda upp videorna xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

8 okt, 2011 18:33

Borttagen

Avatar


Ska titta på bra datum.. annars kanske helgen innan.. (30 okt) skulle passa?

8 okt, 2011 18:48

1 2 3 ... 10 11 12 13

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Du får inte svara på den här tråden.