1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Lovegood98
Elev |
men snälla, varför inte bara vara positiv?!
Visst, du kanske inte tror att Hogwarts finns men många här (inklusive jag) önskar att det verkligen fanns, eftersom det vore så sjukt underbart, så är det inte direkt kul att höra negativa kommentarer från dig! Inte för att det spelar någon roll egentligen, för om man älskar något så spelar det ingen roll vad andra säger! Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 1 sep, 2011 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Lovegood98: men snälla, varför inte bara vara positiv?! Visst, du kanske inte tror att Hogwarts finns men många här (inklusive jag) önskar att det verkligen fanns, eftersom det vore så sjukt underbart, så är det inte direkt kul att höra negativa kommentarer från dig! Inte för att det spelar någon roll egentligen, för om man älskar något så spelar det ingen roll vad andra säger! THIS ^^ 1 sep, 2011 19:42 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Snälla du. Om du inte vill låta oss inbitna fans ha kul och fantisera lite, then it's fine with me, men gå någon annanstans och dela med dig av dina tråkiga kommentarer, tack. ![]()
1 sep, 2011 19:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Snälla du. Om du inte vill låta oss inbitna fans ha kul och fantisera lite, then it's fine with me, men gå någon annanstans och dela med dig av dina tråkiga kommentarer, tack. Bra sagt. 1 sep, 2011 19:44 |
|
Severus10
Elev |
jag ser ingen film visa det nu.
1 sep, 2011 19:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Severus10: jag ser ingen film visa det nu. Men fatta, vi är inbitna Harry Potter-fans, kan vi inte få låtsas? -.- 1 sep, 2011 19:47 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Haha asså jag vet inte riktigt när tåget når fram till Hogwarts. Fel av mig....Skrivet av Danzi: Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskaprum och flummar med kompisarna. Både jag coh dom är super glada över att få vara tillbaka på Hogwarts! Vilken tåg tog du? ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 19:49 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Danzi: Skrivet av Cinnamonagouti: Haha asså jag vet inte riktigt när tåget når fram till Hogwarts. Fel av mig.... Skrivet av Danzi: Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskaprum och flummar med kompisarna. Både jag coh dom är super glada över att få vara tillbaka på Hogwarts! Vilken tåg tog du? Det har jag alltid undrat över... De äter ju middag och går sen direkt och lägger sig, så det är nog rätt sent, typ vid nio... ![]()
1 sep, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Skrivet av Cinnamonagouti: Haha asså jag vet inte riktigt när tåget når fram till Hogwarts. Fel av mig.... Skrivet av Danzi: Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskaprum och flummar med kompisarna. Både jag coh dom är super glada över att få vara tillbaka på Hogwarts! Vilken tåg tog du? Vi är framme om 10 min 1 sep, 2011 19:50 |
|
EMELESEL
Elev |
Snart framme...tror jag...
1 sep, 2011 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen