Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixignom
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Pixignom: 151 cm över markytan och går andra året på gymnasiet, wooeh ^^ DU ÄR MIN IDOL, fer sure Wohooo ^^ Färdigväxt sen sexan, höhö. Men fint att vara kort c: Everyone's favorite Narnian. 7 okt, 2011 20:28 |
|
airotciv
Elev |
Jag är väll medel kort , och stolt ! haha men lite roligt att jag är en 3:a och 1:orna är längre än mig haha
![]()
7 okt, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
1,55 m och går i femman, kort eller lång?
7 okt, 2011 21:02 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1,55 m och går i femman, kort eller lång? LÅNG! När jag gick i femman var jag 136 cm (a)
7 okt, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: 1,55 m och går i femman, kort eller lång? LÅNG! När jag gick i femman var jag 136 cm (a) 7 okt, 2011 21:09 |
|
expelliarmus
Elev |
7 okt, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
158.5(tror jag
Det första folk säger när de träffar mig är typ "oj vad kort du är!" eller "vad liten du är". Mina kompisar brukade skoja om min längd, kalla mig dvärg osv. Har dock gjort klart för dem att jag inte tycker att det är kul, då min längd har varit ett av mina största komplex. Men för ett par månader sedan insåg jag att jag inte är särskilt kort, egentligen. Dessutom finns det ju massa "korta" framgångsrika människor, och folk jag ser upp till, vilket fick mig att känna mig lite längre Hittade en artikel i en tidning där enligt en uträkning så låg jag inom medellängden, det fick mig att må lite bättre över mig själv Tycker dock inte att man räknas som kort om man är över 165, haha xD. Men det är ju utifrån mitt perspektiv, ser ju upp på dem liksom haha. 7 okt, 2011 21:38 |
|
ebbavladimir
Elev |
Näst kortast i klassen, najs..
7 okt, 2011 21:40 |
|
Pixignom
Elev |
Skrivet av Borttagen: 158.5(tror jag Det första folk säger när de träffar mig är typ "oj vad kort du är!" eller "vad liten du är". Mina kompisar brukade skoja om min längd, kalla mig dvärg osv. Har dock gjort klart för dem att jag inte tycker att det är kul, då min längd har varit ett av mina största komplex. Men för ett par månader sedan insåg jag att jag inte är särskilt kort, egentligen. Dessutom finns det ju massa "korta" framgångsrika människor, och folk jag ser upp till, vilket fick mig att känna mig lite längre Hittade en artikel i en tidning där enligt en uträkning så låg jag inom medellängden, det fick mig att må lite bättre över mig själv Tycker dock inte att man räknas som kort om man är över 165, haha xD. Men det är ju utifrån mitt perspektiv, ser ju upp på dem liksom haha. Men 158 är ändå inte så jättekort ^^ Inget att ha komplex över! (dock vet jag att det där med längden är jobbigt, då jag endast är 151 och fullt färdigväxt, inte växt på 5 år och jag är bara 17 >< De flesta kommentarer jag har fått om min längd är att det är jättesött c: På metaltown i somras var det massor som kom fram och bara "men hej liten, vad söt du är!" osv. om du någon gång får sådana positiva kommentarer, försök att suga i dig dom och kasta av dig de negativa :3 Everyone's favorite Narnian. 7 okt, 2011 21:48 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1,55 m och går i femman, kort eller lång? Woah! Lång som satan! Öh, jag är inte ens 1.55 än. xD I femman var jag 134 ungefär. ♏︎ 7 okt, 2011 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen