En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha
25 sep, 2011 13:45 |
|
Borttagen
|
Nä, nu lägger jag upp mer!
Harry hann precis lägga på luren innan han hörde ett PÖFF utifrån. Han visste att det var Ron, Hermione och de där Flummentorerna som fjant-fererat sig dit. Han hörde Ron fnissa och Hermione sucka. “Halluuu!” ropade han ut genom fönstret. Ron och Hermione ropade “HÄÄÄGZZ!!” tillbaka och skyndade sig in genom värdshusets port. Harry öppnade dörren till rummet så att de kunde gå in. Hermione såg ut som vanligt, framtänderna som var så kaninlika att Voldemort hoppade till lite och hennes hår var inte precis välkammat. Ron stank kaviar och ren tvätt. De skuttade runt i rummet och hälsade på alla snyftande knäppskallar. Hermione uttalade en uttorkningsförbannelse över Hello Kitty så att hon torkade. Då blev Snape för evigt kär i Hermione. “Jaaauu, då går vi ut och tittar på leeedtrådarna”, sa Ron med mystisk röst. Hermione knuffade honom så att han studsade ner för trappan. “D-uuuh-m-ah He-mi-åni!” ropade Ron skakigt. Harry följde med dem ut. Där väntade Flummentorerna, som visade sig vara höga och insvepta i rosa mantlar, som dolde deras ansikten. De hade ljust pipig röst och just nu höll de på att kikna av skratt. “Och då... Och då... DÅ...” vrålskrattade en av Flummentorerna, “... sa MUFFiNsseeN...” “Hörru, det är mitt skämt!” sa Harry surt. Flummentorerna fortsatte skratta. “Ahahhaha”, sa Hermione bestämt. “HihiihiihihoooohhhaAAHAaa.” Flummentorerna såg lite snopna ut men satte igång med att spana på marken efter spår av Dumbledore. “Flummentorernas språk”, förklarade Hermione för Ron och Harry som båda såg ut som levande frågetecken (sådär lite krokiga, runda med en prick under sig). “Skrattspråket.” “Ska jag lära mig!” sa Ron förtjust och medan de anslöt sig till Flummentorerna för att leta efter ledtrådar skrattade Ron högt och falskt. Hermione kastade en tysthetsförbannelse över honom. Så skrek Ron plötsligt (utan ljud 27 sep, 2011 19:25 |
|
Borttagen
|
Lika roligt som vanligt
27 sep, 2011 19:29 |
|
Smile
Elev |
HAHA!
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
27 sep, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Alltså ursäkta, men fan vad dålig! xD
Skrattade bara till första inlägget. 27 sep, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
^Visst, du behöver inte läsa...
27 sep, 2011 20:21 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åhå, en hater! Det är omoget att skriva "fan vad dålig" och inte vad du tycker att vi gör fel. Om det inte är din humor eller om du tycker att den är dålig av någon annan anledning, GO AWAY c:Alltså ursäkta, men fan vad dålig! xD Skrattade bara till första inlägget. ![]()
27 sep, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Visst, du behöver inte läsa... Right, tänkte bara kommentera vad jag tyckte, men alltså jag menade egentligen inget dumt... ah... Men ni är duktiga på att skriva, however, ni vet ju hur man skriver, så skulle ni till exempel skriva en seriös fanfiction så skulle den säkert vara väldigt bra. Eh...? Vad tusan jag är visst inte någon hater. 27 sep, 2011 20:25 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Visst, du behöver inte läsa... Right, tänkte bara kommentera vad jag tyckte, men alltså jag menade egentligen inget dumt... ah... Men ni är duktiga på att skriva, however, ni vet ju hur man skriver, så skulle ni till exempel skriva en seriös fanfiction så skulle den säkert vara väldigt bra. http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4037#forum.php?topic=4037 There you go, en seriös fanfiction av mig. Ebba har inte lagt upp någon "seriös" fanfic här än, men om hon ville skulle hon kunna skriva en minst lika bra seriös fanfic som jag. Lägg märke till "gapskrattsframkallande parodi" i rubriken. Tanken är inte att man ska håna oss för att vi inte skriver seriösa fanfictions, utan att skratta om man är på flamsigt humör. ![]()
27 sep, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Visst, du behöver inte läsa... Right, tänkte bara kommentera vad jag tyckte, men alltså jag menade egentligen inget dumt... ah... Men ni är duktiga på att skriva, however, ni vet ju hur man skriver, så skulle ni till exempel skriva en seriös fanfiction så skulle den säkert vara väldigt bra. http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4037#forum.php?topic=4037 There you go, en seriös fanfiction av mig. Ebba har inte lagt upp någon "seriös" fanfic här än, men om hon ville skulle hon kunna skriva en minst lika bra seriös fanfic som jag. Lägg märke till "gapskrattsframkallande parodi" i rubriken. Tanken är inte att man ska håna oss för att vi inte skriver seriösa fanfictions, utan att skratta om man är på flamsigt humör. Den ska bli kul att läsa. Alltså nej, nej, nej, jag hånade den inte. Tyckte inte att den var så kul bara, call me boring if you want to. Kanske lite elakt av mig att svära i inlägget, det var en aning dumt, men ni borde i alla fall inte lägga ut fanfictions om ni inte tål lite kritik. I alla fall, sticker från den här tråden nu. 27 sep, 2011 20:35 |
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen