Hur ser du ut JUST NU?
Forum > Off Topic > Hur ser du ut JUST NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
FUL
Nä men, blå tjocktröja och röd mössa, INOMHUS, och svarta trekvartsbyxor eller vad tusan mina kompisar påstod att det hette (nej Agnes det där är inte shorts, det är trekvartsbyxor)... Och allmänt rufsig i håret. yaay. ![]()
31 aug, 2011 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: FUL Nä men, blå tjocktröja och röd mössa, INOMHUS, och svarta trekvartsbyxor eller vad tusan mina kompisar påstod att det hette (nej Agnes det där är inte shorts, det är trekvartsbyxor)... Och allmänt rufsig i håret. yaay. Hur noggrann kan en kompis vara egentligen, vad sjutton spelar det för roll om du säger shorts eller "trekvartsbyxor"? 31 aug, 2011 17:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyOlivia: FUL Nä men, blå tjocktröja och röd mössa, INOMHUS, och svarta trekvartsbyxor eller vad tusan mina kompisar påstod att det hette (nej Agnes det där är inte shorts, det är trekvartsbyxor)... Och allmänt rufsig i håret. yaay. Hur noggrann kan en kompis vara egentligen, vad sjutton spelar det för roll om du säger shorts eller "trekvartsbyxor"? Ah vet inte, dom är bara puckon. Love them ♥ ![]()
31 aug, 2011 18:04 |
|
celina
Elev |
31 aug, 2011 18:07 |
|
Ida S
Lärare |
Svarta mönstrade leggings, svart långt linne, vit skjorta och ljusblå converse.
Håret i en fläta på sidan... när jag kom till skolan var det utsläppt, men jag måste inse någon gång att det inte går längre. Det är för långt/ivägen/jobbigt. "we live together, and harry does all the cooking." 1 sep, 2011 10:49 |
|
Enchanted
Elev |
Ett vitt pyjamas linne med svarta prickar och snobben på, gråa pyjamas shorts med ett peace märke på och utsläppt hår
1 sep, 2011 12:34 |
|
Margaret
Elev |
1 sep, 2011 12:43 |
|
Danzi
Elev |
1 sep, 2011 13:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 sep, 2011 14:37 |
|
Luna 1
Elev |
1 sep, 2011 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen