F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: ^ Men hon och Louise har ju varit kompisar ett litet tag, och hon bodde hos henne (/oss). ^ Oh, right... Vandrarhem? ;D / >:3 3 okt, 2011 18:42 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin@: ^ Men hon och Louise har ju varit kompisar ett litet tag, och hon bodde hos henne (/oss). ^ Oh, right... Vandrarhem? ;D / >:3 Kompisar "ett litet tag"... Vi har minsann varit gifta i femtio år. :c Eller i alla fall känt varandra i ett och ett halvt. Så det så. 8D Men åååhkej, lördagen alltså? :3 HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag blir klar med hogwartskappan jag syr i syslöjden tills dess. Den är awesome. ♥ Fast syslöjdsläraren ba "En hogvadåkappa? VAD ska du ha den till?" och jag ba "Jomen liksom på Harry Potter-träffar eller konvent!" och hon typ "... hm eh okej visst." Hon tittade på mig som om jag var galen. e__e
3 okt, 2011 21:49 |
|
lillamymin
Elev |
Hey har ni sett. Vi finns med på Svenska Harry Potter Fans,http://www.svenskahpfans.com/ Man får tacka Adina
Wonderful. Nu vet snart hela Sverige vilka vi är Guess it's lördagen den 22 då va? Låter förträffligt. Och jag antar att det blir utklädning och nörderier då med då va? och så kakor. Sedan funderar jag på om man kanska skulle kunna hitta på något. Alltså typ att nån sätter ihop en frågesport eller en Hp-lek eller liknande. Så vi inte får det allt för tråkigt. Minidjuret? Om du får tid får du gärna skicka bilderna. det skulle vara kul om jag kunde fixa korten färdigt tills träffen så alla får se dem ^^ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 3 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin@: ^ Men hon och Louise har ju varit kompisar ett litet tag, och hon bodde hos henne (/oss). ^ Oh, right... Vandrarhem? ;D / >:3 Kompisar "ett litet tag"... Vi har minsann varit gifta i femtio år. :c Eller i alla fall känt varandra i ett och ett halvt. Så det så. 8D Men åååhkej, lördagen alltså? :3 HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag blir klar med hogwartskappan jag syr i syslöjden tills dess. Den är awesome. ♥ Fast syslöjdsläraren ba "En hogvadåkappa? VAD ska du ha den till?" och jag ba "Jomen liksom på Harry Potter-träffar eller konvent!" och hon typ "... hm eh okej visst." Hon tittade på mig som om jag var galen. e__e HAHA, åh. Men du får iallafall göra den! c: 4 okt, 2011 07:50 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Elin@: Men vad ska vi klä ut oss till? En person i HP eller bara en vanlig elev? ^ Wingardium Leviosa: Vi kan väl på Lördag? o.o lillamymin: Awesome! 4 okt, 2011 16:58 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Elin@: Skrivet av Elin@: Men vad ska vi klä ut oss till? En person i HP eller bara en vanlig elev? ^ Alltså jag tycker att det skulle vara kul att bara klä ut sig till en random karaktär. Även om de fleska har, så har nog inte alla elevkläder^^och det är ju kul att vara någon konkret istället för abstrakt. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 4 okt, 2011 17:06 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Elin@: Skrivet av Elin@: Men vad ska vi klä ut oss till? En person i HP eller bara en vanlig elev? ^ Alltså jag tycker att det skulle vara kul att bara klä ut sig till en random karaktär. Även om de fleska har, så har nog inte alla elevkläder^^och det är ju kul att vara någon konkret istället för abstrakt. Men att "se ut" som en karaktär kan ju vara svårt? Då känns det lite failat :c 4 okt, 2011 17:31 |
|
lillamymin
Elev |
Tja, så svårt är det väl inte? När man väl talat om för någon vem man är så kommer det ett "aha" moment. Och sedan kommer alla ihåg vem som är vem
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 4 okt, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Tja, så svårt är det väl inte? När man väl talat om för någon vem man är så kommer det ett "aha" moment. Och sedan kommer alla ihåg vem som är vem Men jag tycker nog det är roligare om alla är något random. owo Men mitt fejs kommer inte synas. :s 4 okt, 2011 21:01 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Klart att man kan klä ut sig till karaktärer. Det roliga med utklädning är ju inte att bli en exakt kopia, utan att fånga det som är så speciellt hos en karaktär och överdriva det. C:
4 okt, 2011 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen