Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
21 sep, 2011 21:32 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahaha, gud! Detta är jättekul!
Kan någon förklara för mig, igen, hur man sätter in sånna bilder? 21 sep, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Hahaha, gud! Detta är jättekul! Kan någon förklara för mig, igen, hur man sätter in sånna bilder? Minns du inte? D: Man högerklickar på en bild och väljer "Kopiera bildwebbsadress", sen här på mugglis klickar man på "Bild" här till höger. Då kommer det upp en ruta, där ska du klistra in det du kopierade nyss. Funkar det inte, deppa inte. ![]() Försök bara igen. 22 sep, 2011 08:57 |
|
Adina
Elev |
Jag skaffar chips :) 22 sep, 2011 09:36 |
|
Borttagen
|
*thumbs up* Kom ihåg. Kvantitet före kvalitet. 22 sep, 2011 10:12 |
|
Minidjuret
Elev |
22 sep, 2011 12:29 |
|
Elin@
Elev |
22 sep, 2011 16:55 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
22 sep, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2011 08:53 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
23 sep, 2011 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen