SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara jag som är pepp? Jag är pepp, men ändå inte. Börjar i en ny klass efter en splittring i sjuan, och ingen vill ha oss där. Klassen är hur nära som helst, och sen kommer jag och fyra andra från min gamla klass, som avskys som pesten. Åh. I hate it, men älskar det ändå. Hata alla jävla gubbar som inte kan skapa en bra klass, och sen skylla på ekonomiiin 19 aug, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
Haha, skolor som skyller på ekonomin </3
Nej vi kan inte ge er bra mat men vi byter sopkorgar och målar om skitfult ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 19 aug, 2011 23:23 |
|
Borttagen
|
^ De splittar klasser också, haha!
19 aug, 2011 23:25 |
|
Borttagen
|
Awesome! Naat..... Gjorde de på våran skola med. För 94orna såg det ut såhär i nian:
9A B D F H 19 aug, 2011 23:28 |
|
Borttagen
|
Det kommer se ut såhär, haha ; 8A, C och D
Alla hatar oss 19 aug, 2011 23:28 |
|
Borttagen
|
Haha D: some schools...... glad att jag ska börja på en ny ♥
19 aug, 2011 23:29 |
|
Vikkapo
Elev |
sommarlovet gick för snabbt , och föregående läsår gick så sjukt segt . Orkar inte det en gång till !
19 aug, 2011 23:37 |
|
Margaret
Elev |
Jag får mer och mer ångest för var dag. Börjar på Måndag. Vill inte! Vill inte! Vill inte!
Kan jag inte få åka till Hogwarts istället(struntar i att jag är för gammal)? Jag skulle kunna åka dit nu och gå där i sju år till, I seriously don't mind that at all. ![]()
19 aug, 2011 23:37 |
|
Borttagen
|
^ Jag kan gå i skolan åt dig, om jag får en fungerande tidvändare
19 aug, 2011 23:37 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Jag kan gå i skolan åt dig, om jag får en fungerande tidvändare Haha, mer än gärna! I'll be forever grateful. ![]()
19 aug, 2011 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen