Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

SKOLAN <3

Forum > Off Topic > SKOLAN <3

1 2 3 ... 10 11 12 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag som är pepp?


Jag är pepp, men ändå inte. Börjar i en ny klass efter en splittring i sjuan, och ingen vill ha oss där. Klassen är hur nära som helst, och sen kommer jag och fyra andra från min gamla klass, som avskys som pesten. Åh. I hate it, men älskar det ändå. Hata alla jävla gubbar som inte kan skapa en bra klass, och sen skylla på ekonomiiin

19 aug, 2011 20:39

Borttagen

Avatar

+1


Haha, skolor som skyller på ekonomin </3
Nej vi kan inte ge er bra mat men vi byter sopkorgar och målar om skitfult ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

19 aug, 2011 23:23

Borttagen

Avatar


^ De splittar klasser också, haha!

19 aug, 2011 23:25

Borttagen

Avatar


Awesome! Naat..... Gjorde de på våran skola med. För 94orna såg det ut såhär i nian:
9A B D F H

19 aug, 2011 23:28

Borttagen

Avatar


Det kommer se ut såhär, haha ; 8A, C och D
Alla hatar oss

19 aug, 2011 23:28

Borttagen

Avatar


Haha D: some schools...... glad att jag ska börja på en ny ♥

19 aug, 2011 23:29

Vikkapo
Elev

Avatar


sommarlovet gick för snabbt , och föregående läsår gick så sjukt segt . Orkar inte det en gång till !

19 aug, 2011 23:37

Margaret
Elev

Avatar


Jag får mer och mer ångest för var dag. Börjar på Måndag. Vill inte! Vill inte! Vill inte!

Kan jag inte få åka till Hogwarts istället(struntar i att jag är för gammal)? Jag skulle kunna åka dit nu och gå där i sju år till, I seriously don't mind that at all.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

19 aug, 2011 23:37

Borttagen

Avatar


^ Jag kan gå i skolan åt dig, om jag får en fungerande tidvändare

19 aug, 2011 23:37

Margaret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Jag kan gå i skolan åt dig, om jag får en fungerande tidvändare


Haha, mer än gärna! I'll be forever grateful.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

19 aug, 2011 23:40

1 2 3 ... 10 11 12 ... 29 30 31

Forum > Off Topic > SKOLAN <3

Du får inte svara på den här tråden.