Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Domino
Elev |
3 jan, 2012 10:37 |
|
Raxberry
Elev |
Hmm...5:an och 6:an är dåligast även om de är bra^^
3 jan, 2012 10:55 |
|
Jexina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sämsta filmerna jag sett är alla American Pie filmer. Håller med dig där! "A stranger is a friend you haven't meet yet." 3 jan, 2012 11:18 |
|
Jennyferh
Elev |
Är det Harry Potter-filmer eller alla filmer? s:
Av Harry Potter-filmerna gillar jag femman eller sexan minst. Av alla filmer vet jag inte.. Finns rätt många dåliga filmer och jag har sett en hel del av dem :p American Pie The Naked Mile såg jag för några år sedan. Den platsar nog som bland de sämsta jag sett.
"Overhead, morning skies all for you"
3 jan, 2012 12:01 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jenny, HP-filmer ofc. Detta är ju ett HP-forum. Hela sidan handlar bara om HP.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 jan, 2012 12:07 |
|
LN
Elev |
Hmm.... Jag tycker inte om femte filmen, av den enkla orsaken att jag aldrig minns den. Jag vet vad som händer i boken, men jag kan aldrig komma ihåg om det hände i filmen. Jag har inga minnen från den filmen som "fastnat". Därför tycker jag inte om den...
3 jan, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Maa: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att Halvblodsprinsen är "sämst" om jag måsta välja. Jag menar varför brinner kråkboet ner? Det förstår jag inte heller. Det finns ingen logik i det överhuvudtaget. Det är likadant som när Harry och Hermione dansar i tältet i DH1 vad har det för mening? 3 jan, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Den flammande bägaren
3 jan, 2012 12:49 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Åh. Jag vet inte, haha. Tycker att alla filmer har brister med tanke på det de har missat från böckerna.
Måste tänka ett tag om jag ska kunna svara på den frågan xd 3 jan, 2012 12:52 |
|
Borttagen
|
The Order Of The Phoenix, som min syster Nymphadora♥ sa är det för mycket som fattas från boken, (jag vet att dem inte kan ha med allt men ändå).
3 jan, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen