Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

1 2 3 ... 10 11 12 ... 65 66 67
Användare Inlägg
Alicia
Elev

Avatar


Helt klart Nevill han är så gullig och snäll och modig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F45.media.tumblr.com%2F54af9266f55db845b60abd35db75983d%2Ftumblr_my2kb4OZ8c1ri5qp0o3_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Fa0847597a20ce394c7c421651b9e40d7%2Ftumblr_mnf5c8C7Ba1rh0u2ko6_r1_250.gif

7 aug, 2011 20:12

Borttagen

Avatar


ÖH! Ingen,jag är tio år!!!!

7 aug, 2011 20:13

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av HogwartsCoolingen:
Draco är snygg, men om man tar på hans personlighet i filmerna så skulle jag nog nt vilja gifta mig med honom...

Va?!! Tom Felton/Draco Malfoy e ju hela anledningen till att se HP-filmerna.... (skoja bara)
jag vill nog gifta mig med Draco, om jag var tvungen att välja nån. Eller typ Teddy Lupin

7 aug, 2011 20:16

Ugglan
Elev

Avatar


En yngre Remus Lupin kanske!
Eller Ron, eller George.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lp3p12QfTT1qhrklyo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpnp3sd7S71qcuzf8o1_500.gif

7 aug, 2011 20:19

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av HogwartsCoolingen:
Draco är snygg, men om man tar på hans personlighet i filmerna så skulle jag nog nt vilja gifta mig med honom...

Va?!! Tom Felton/Draco Malfoy e ju hela anledningen till att se HP-filmerna.... (skoja bara)
jag vill nog gifta mig med Draco, om jag var tvungen att välja nån. Eller typ Teddy Lupin


Tom Felton verkar snäll men inte den han spelar haha...

We never go out of style <3

7 aug, 2011 20:58

Borttagen

Avatar


öööh...tänker inte direkt på det...

7 aug, 2011 21:04

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


George, Teddy eller Neville. ♥

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

7 aug, 2011 21:08

Borttagen

Avatar


helt klart Dumbledore!! ha ha nej.

7 aug, 2011 21:11

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Neville e söt och gullig,hehe...

We never go out of style <3

7 aug, 2011 21:13

Victoire
Elev

Avatar


FRED!! ♥♥♥

Fast eftersom att
Spoiler:
Tryck här för att visa!han dör
går ju inte det riktigt... I såna fall
Spoiler:
Tryck här för att visa!Zombie-Fred
eller
Spoiler:
Tryck här för att visa!Fred Junior, George och Angelina Johnsons barn...

Fred Weasley: "Oh get out of the way, Percy. Harry's in a hurry." George Weasley: "Yeah, he's off to the Chamber of Secrets for a cup of tea with his fanged servant." Fred's still in my heart! <3

7 aug, 2011 22:05

1 2 3 ... 10 11 12 ... 65 66 67

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Du får inte svara på den här tråden.