Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicia
Elev |
7 aug, 2011 20:12 |
|
Borttagen
|
ÖH! Ingen,jag är tio år!!!!
7 aug, 2011 20:13 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av HogwartsCoolingen: Draco är snygg, men om man tar på hans personlighet i filmerna så skulle jag nog nt vilja gifta mig med honom... Va?!! Tom Felton/Draco Malfoy e ju hela anledningen till att se HP-filmerna.... (skoja bara) jag vill nog gifta mig med Draco, om jag var tvungen att välja nån. Eller typ Teddy Lupin 7 aug, 2011 20:16 |
|
Ugglan
Elev |
7 aug, 2011 20:19 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av HogwartsCoolingen: Draco är snygg, men om man tar på hans personlighet i filmerna så skulle jag nog nt vilja gifta mig med honom... Va?!! Tom Felton/Draco Malfoy e ju hela anledningen till att se HP-filmerna.... (skoja bara) jag vill nog gifta mig med Draco, om jag var tvungen att välja nån. Eller typ Teddy Lupin Tom Felton verkar snäll men inte den han spelar haha... We never go out of style <3 7 aug, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
öööh...tänker inte direkt på det...
7 aug, 2011 21:04 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
George, Teddy eller Neville. ♥
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 7 aug, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
helt klart Dumbledore!! ha ha nej.
7 aug, 2011 21:11 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Neville e söt och gullig,hehe...
We never go out of style <3 7 aug, 2011 21:13 |
|
Victoire
Elev |
FRED!! ♥♥♥
Fast eftersom att Spoiler: går ju inte det riktigt... I såna fall Tryck här för att visa! Spoiler: eller Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Fred Weasley: "Oh get out of the way, Percy. Harry's in a hurry." George Weasley: "Yeah, he's off to the Chamber of Secrets for a cup of tea with his fanged servant." Fred's still in my heart! <3 7 aug, 2011 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen