Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
Jag märkte att när jag såg femte filmen att jag bara har sett den på svenska, och när jag såg den på engelska var den såå mycket bättre!
17 aug, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
USCH!
Jag hatar verkligen dubbat och översatt i alla former! Jag dör lite inombords när jag hör hur barnsliga trion låter i de dubbade Potter-filmerna 17 aug, 2011 19:03 |
|
Ida S
Lärare |
Jag älskar att kolla på HP4 på svenska. Just den har jag bara sett på svenska (av någon udda anledning) så jag kan massa repliker utantill- på svenska. Och det är så töntigt roligt att man inte kan låta bli att älska det :3
"we live together, and harry does all the cooking." 17 aug, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: USCH! Jag hatar verkligen dubbat och översatt i alla former! Jag dör lite inombords när jag hör hur barnsliga trion låter i de dubbade Potter-filmerna Jag med... Har bara sett första filmen på svenska, och nu när jag ser den på engelska kan jag ibland höra de svenska rösterna i huvudet. BLÄ!!! 17 aug, 2011 19:06 |
|
Hermione626
Elev |
17 aug, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
Tacka vet jag engelska ♥
17 aug, 2011 20:33 |
|
Borttagen
|
Man ska se dom på engelska
17 aug, 2011 20:34 |
|
Hermione626
Elev |
17 aug, 2011 20:35 |
|
Borttagen
|
Ja, engelska är awesome
17 aug, 2011 20:35 |
|
.Ginny.
Elev |
Engelska filmerna är mycket bättre!
Jag stör mig särskilt mycket på Hermiones röst... Den är ganska.... Tillgjord, om man säger så... Love English! ♥ _SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
10 okt, 2011 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen