Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
:WP:
Elev |
SKRIIIV !
14 jul, 2011 19:21 |
|
Hermione626
Elev |
JAAA SKRIIIV MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !
![]() It's all Sting's fault
14 jul, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Herregud 2 sidor medans jag var borta
--------------------------------------------------- Jag, Draco, Blaise och Ginny satt nere vid sjön och snackade. - Hur kom det sig att du började gilla Ginny? Frågade jag Blaise glatt. Både Blaise och Ginny rodnade. - Eh jag såg er vid sjön innan du och Draco du vet.. Ginny grät för Potter hade gjort slut med henne och sånt! Ginny sa naaw och tog hans hand. - Ska vi ? Frågade jag och nickade mot stigen som gick runt sjön. Draco nickade, reste sig upp och drog med mig. Vi började gå och lämna Blaise och Ginny som båda var generade. - Gud vilken match-maker jag är! Sa jag och skakade på huvudet och skrattade. Draco höll med. - Det håller jag med om älskling! Vi stannade upp bara för att kyssas. Vi fortsatt att gå efter kyssen. - Hermione kan du sjunga? Jag nickade och skakade på huvudet. - Jag tycker att jag suger men många tycker att jag sjunger b ra så jag vet inte.. Draco log. - Sjung för mig! Jag spärrade upp ögonen och skakade snabbt på huvudet. - Kom igen äskling! Annars kysser jag dig aldrig mer! Jag stönade, stängde ögonen och började sjunga på min favoritlåt All for Love v Hillsong ( Lyssna på den. Den är jätte bra;D) Jag avslutade låten med All i need is you! Draco grät. Ja ni läste rätt igen han grät. - Draco, du gråter! jag rusade fram och torkade hans tårar med fingrarna, Han nickade. - Det var så vackert älskling! Och vi kysstes igen och började gå mot slottet sedan gick vi upp till 7 våningen och in i vid-behov-rummet. RUmmet som Draco önskade var fullt med doftande blommor, en stor säng och en vacker öppen brasa. Den natten gjorde vi mer än sova. Men dom detaljerna vill jag inte gå in på. Hehe mera? Förlåt för det sista..... 14 jul, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
BRA!!
Haha, dom tycker..minst sagt om varandra 14 jul, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
det är ok MER!
14 jul, 2011 19:57 |
|
Hermione626
Elev |
14 jul, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Lägg upp den på AlltomHarryPotter
14 jul, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
Skriver mer senare Dragonskull den kunde inte visas just nu för mig..
Ps. Allihopa jag har ett släkt träd på min profil vill ni vara släkt med mig? Skriv ett mejl så lägger jag till dig;D 14 jul, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
OK, försök lite senare då
Regnar det hos dig, syster? Hos mig SPÖ regnar det 14 jul, 2011 20:05 |
|
Hermione626
Elev |
Mig med.. DET LÅÅÅÅÅTER!!! Fick ta högsta volymen på Youtube för att det int skulle höras!
![]() It's all Sting's fault
14 jul, 2011 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen