Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Skroffsan: Skrivet av Kintsugi: Pokémon, Digimon, Yu-Gi-Oh, Ducktales, Luftens hjältar, Disneydags, bumbibjörnarna, någon pojke som blev liten och gick in genom en liten dörr till en by, Prinsessan Cissi, Sailor Moon, Sonic X, Batman, Spiderman, Superman, Nazcar Racer eller vad det hette), Beyblade, Bolibompa, Vintergatan, Trasdockorna och powerpuffpinglorna var populära hos mig. Sedan såg jag väldigt mycket på annan skit som gick på dåvarande FoxKids (numera Jetix right?), Nikelodien/Nickelodion... hur stavas det?! GAH och Cartoon network. Du kan inte ana vad mycket jag var tvungen att googla och söka på youtube för att hitta klipp från de där programmen HAHAHA är jag SÅ gammal? Ändock skrev jag ner barnprogram som jag såg relativt sent (runt 10-5år sedan). Okej, några är kanske lite äldre. ______________________________________________ Har sett över programlistor för olika barnkanaler som jag såg på som barn: Scooby-Doo X-Men Samurai Jack (för att brorsan gillade det och för att det gick innan Beyblade) Justice League I am Weasel (hatade men såg på det) Ed, Edd & Eddy (hatade men såg på det) Cow and Chicken (Hatade men såg på det) Dexters laboratorium Oliver Twist (OH JAG ÄLSKADE TECKNADE OLIVER TWIST Louie och Co (gillade halvt) Totally Spies (har sett att samma gamla avsnitt går idag också) Kommissarie Gadget Dennis De tre vänner och Jerry (HATADE!) Darkwing Duck Nicke & Mojje (som blev Nicke och Nilla Mitt i naturen Mumin (gamla goa hederliga) Rädda Joppe ...oooh vad heter den söta bilen som var i bolibompa? durbo, dumbo, turbo... ??! Vi hade trean i Branäs på vintrarna så på morgonen kollade vi på: Familjen Flinta Masken Smurfarna Stoppa Duvan (vill jag minnas) Ninja Turtles ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jul, 2011 11:17
Detta inlägg ändrades senast 2011-07- 5 kl. 11:31
|
|
Fuss
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Skroffsan: Skrivet av Kintsugi: Pokémon, Digimon, Yu-Gi-Oh, Ducktales, Luftens hjältar, Disneydags, bumbibjörnarna, någon pojke som blev liten och gick in genom en liten dörr till en by, Prinsessan Cissi, Sailor Moon, Sonic X, Batman, Spiderman, Superman, Nazcar Racer eller vad det hette), Beyblade, Bolibompa, Vintergatan, Trasdockorna och powerpuffpinglorna var populära hos mig. Sedan såg jag väldigt mycket på annan skit som gick på dåvarande FoxKids (numera Jetix right?), Nikelodien/Nickelodion... hur stavas det?! GAH och Cartoon network. Du kan inte ana vad mycket jag var tvungen att googla och söka på youtube för att hitta klipp från de där programmen HAHAHA är jag SÅ gammal? Ändock skrev jag ner barnprogram som jag såg relativt sent (runt 10-5år sedan). Okej, några är kanske lite äldre. jag kände igen alla och jag är inte gammal.. o__o älskaaa ducktales & sailor moon :3 och typ "all that" det var typ ngt program som gick på nikelodeon och de gjorde typ sketcher .. någon som minns :'
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
5 jul, 2011 11:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHA OCH JOHNNY BRAVO!
JAG HATÄLSKADE DET PROGRAMMET ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jul, 2011 11:33 |
|
Fuss
Elev |
OMG JOHNNY BRAVO :33333 hahah han hade värsta biff-armarna
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
5 jul, 2011 11:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag tyckte HAN var irriterande xD Men fett kul program ändå.
Och Bröderna fluff. Efter Bröderna Fluff kom Dasseborg eller vad det hette/heter med Markoolio som den där onda bajsmannen? Han kör runt på sin pruttomobil. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jul, 2011 11:56 |
|
Simonlack
Elev |
Zabini du är en pärla, tack vare dig kommer jag ihåg massor av roliga tv serier jag kollade på (minns även någa jättebra)
Bara jag som tycker att vissa av dem nya programmen är lite (mycket?) överdrivna? Lily and James one of the cutest couple of time! 5 jul, 2011 12:02 |
|
luckyBella
Elev |
Ed, Edd och Eddy, Witch, Familjen Flinta, Mumin, Kommisarie Gadget, Sonic X, Vintergatan, Bolibompa, Totally spies och De bortglömda leksakerna...Det var tider det!
5 jul, 2011 12:06 |
|
Bugglan
Elev |
Skrivet av luckyBella: Ed, Edd och Eddy, Witch, Familjen Flinta, Mumin, Kommisarie Gadget, Sonic X, Vintergatan, Bolibompa, Totally spies och De bortglömda leksakerna...Det var tider det! De bortglömda leksakerna! 5 jul, 2011 12:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ooooooh så himla typiskt att jag GLÖMDE AV de bortglömda leksakerna, pinsamt
Witch såg jag aldrig på men läste serien flitigt i början. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jul, 2011 12:11 |
|
Borttagen
|
Haha, jag var asrädd för lilla my i mumin, vi brukar sitta hemma och skrika MUUMIN när dom vet att jag har sett skräckfilmer
5 jul, 2011 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen