Argus Filch [SV]
Forum > Fanfiction > Argus Filch [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
8 aug, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
Det är ju för bra för att vara sant! Men nu åker Bugglan och jag bort några dagar, så det kanske inte blir något mer kapitel =(
Men det är ju så bra!!! Hur kan du uttrycka dig på det där perfekta sättet? Det är JÄTTEBRA! SUPER-SUPERDUPER-BÄST! BRAVO-BRAVO-BRAVOBRA! JÄTTEBÄST! HELT MAKALÖST! M ME MER MER! MER!♥ MER! MER ME M TJOHO!!! DOING! YIPPIE! 9 aug, 2011 09:13 |
|
veravoff1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Just det enkänn du är J.K.!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Jahapp, vad gör jag nu då? Jag hade tänkt skriva nån sann komplimang, men min lilla hjärna kommer inte på en enda komplimang som är tillräckligt snäll nog att kommentera din fanfic med, men du skriver i alla fall omänskligt bra! Erkänn nu att du är J.K. Rowling och att du skriver fanfic på muggliz! Hur som helst avgudar jag din fanfic! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Läs min fanfiction "only time will tell" 10 aug, 2011 00:03 |
|
Borttagen
|
jättebra!
10 aug, 2011 00:31 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 aug, 2011 18:34 |
|
Borttagen
|
12 aug, 2011 21:16 |
|
mican00
Elev |
12 aug, 2011 21:56 |
|
Sonorus
Elev |
Du har ett underbart sätt att skriva på, och att du valde en sån otippad huvudperson som man inte riktigt har tänkt närmare på gör bara historien mer spännande. Så fortsätt skriv, för allt i världen! C:
May the odds be ever in your favor. 12 aug, 2011 23:29 |
|
Borttagen
|
jag behöver mer!
13 aug, 2011 09:58 |
|
mican00
Elev |
15 aug, 2011 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen