Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

halvdemon vs mänsklig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > halvdemon vs mänsklig

1 2 3 ... 10 11 12 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Halloumi
Elev

Avatar


(Det här är inte mobbing det var bara lite ret)

Plötsligt hörde jag ett litet klingande, det var pojken som jag krockade in med igår. Han hade kastat en ring på Iggys horn. Ig sa åt honom att sluta skratta och det gjorde han, men han slutade inte att prata.
"Åhhh, har den mäktige Ig skaffat sig en liten flickvän?!" Han putade med läpparna åt oss. Jag putade tillbaka och sade "Det skulle du allt vilja veta va?"

1 mar, 2016 08:24

Borttagen

Avatar


I såg på honom men valde att igga det killen sa men bröt sönder den svaga ringen och kastade den i en papperskorg

1 mar, 2016 08:28

Halloumi
Elev

Avatar


"Hey!! Det var min morsas!!" Skrek han åt Ig. Jag börjar fnissa. Klockan ringer ut och lektionen är slut. "Hörru, vänta!" Ropar jag till Ig. "Ehh, skulle du vilja hitta på något idag?"

1 mar, 2016 08:33

Borttagen

Avatar


Ig hade bara skrattat åt killen och när Mel frågade om han ville hitta på något bara log han och sa.
-Ja mer än gärna.

1 mar, 2016 08:44

Halloumi
Elev

Avatar


"Vad kul, ska vi vara hos dig? Mitt hem är...." Hon kom att tänka på sin alltid fulla morbor och sin blyga moster. "Mitt hus är lite komplicerat..."

1 mar, 2016 08:46

Borttagen

Avatar


Iggy log och nickade och sa.
-Ja det kan vi vara om du vill.

1 mar, 2016 09:06

Halloumi
Elev

Avatar


"Vad bra! Då möts vi när skolan är slut då." Klockan ringde in och jag började gå mot lektionen.

1 mar, 2016 09:09

Borttagen

Avatar


Iggy nickade och gick till lektionen han med.
Han gillade inte skolan men han kom hit bara för att han var tvungen.

1 mar, 2016 09:16

Halloumi
Elev

Avatar


Vi gick genom korridorerna och tystnaden blev ganska pinsam. "Så.... Vad brukar du göra på fritiden då?" I ett desperat försök att skapa en konversation. Undrar vad han tänker på...

1 mar, 2016 09:21

Borttagen

Avatar


Iggy såg på henne och sa lågt.
-Jag brukar inte göra så mycket.
Jag har aldrig haft någon anledning eftersom jag aldrig haft någon som vill vara i närheten av mig.

1 mar, 2016 09:31

1 2 3 ... 10 11 12 ... 29 30 31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > halvdemon vs mänsklig

Du får inte svara på den här tråden.