Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

varför vill ni inte

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Varför kan du inte ha två karaktärer som du rollar (en kille och en tjej), och så har din motspelare också två karaktärer? Då kan/får båda köra som tjej och som kille?

18 feb, 2016 15:52

Borttagen

Avatar


Men jag kan inte rolla två och trisngeldrama rollar jag inte.
Och även om den andra skulle rolla 2 1 tjej och 1 kille så skulle den till slut kräva att jag skulle göra en ny karaktär i kille.

18 feb, 2016 15:54

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Det måste inte vara triangeldrama. Det kan vara två och en vän. Eller är jag ute och rider?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

18 feb, 2016 15:56

Borttagen

Avatar


Skulle det inte fungera om ni har två privata rollspel då med olika handlingar? I ena skulle du få rolla som tjej och din motspelare som kille, och i det andra rollspelet skulle det vara tvärtom. Jag brukar i alla fall göra så & det funkar bra.

18 feb, 2016 15:57

Borttagen

Avatar


Då finns det nog inget att klaga över om det inte på ett enda vis går att få ihop det om du inte kan prova andra rollspels sidor eller ha flera karaktärer eller verkligen dela upp rollfördelningen med din motspelare och ha det nerskrivet.

motspelaren vill väll inte känna för mycket ansvar över att hålla igång rollet genom att ensam ha fler karaktärer har själv varit stressad över att ha fler karaktärer än min motspelare.

18 feb, 2016 15:58

Mintygirl89
Elev

Avatar


På djur.nu har de rollspelsforum.

Här är länken. http://www.djur.nu/forum.php

Där kan det finnas massor med bra rollspelare som vill rollspela.

Läs gärna Tårar från himlen :D <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FDKQUpv8FRXQAAAAM%2Fhuh-rex.gif

18 feb, 2016 16:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mintygirl89:
På djur.nu har de rollspelsforum.

Här är länken. http://www.djur.nu/forum.php

Där kan det finnas massor med bra rollspelare som vill rollspela.


Hon är redan medlem på den sidan (liksom jag). Den har tyvärr blivit väldigt oaktiv nu.

18 feb, 2016 16:09

Borttagen

Avatar


Jag är medlem på djur.nu och det är väldigt oaktivt nu och där mobbas jag och det till och med av crewsen.

Och jag rollar inte 2 olika roll där man är tjej i ena och kille i andra.
speciellt om det inte är olika slags rollspel.

18 feb, 2016 16:11

Borttagen

Avatar


Hur skall du kunna hitta någon att rollspela med om du inte kan möta motspelaren halva vägen? Göra någon slags kompromiss? Ingen mobbar dig ju här, du har fått många bra tips av de andra!

18 feb, 2016 16:16

Borttagen

Avatar


Jag vill inte rolla exakt samma med samma rollspelare och olika kön.

18 feb, 2016 16:21

1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

Du får inte svara på den här tråden.