[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Kim ramlade ner på golvet.
"Ouch.. fuck" sa han och stirrade på allt blod.
17 nov, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
" vi måste få honom till sjukhuset nu" skrek Lexi gråtandes.
Hon hade lagt kims huvud i knät.
Alex kollade på Lexi och sen Kim.
17 nov, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
"Hur i helvete ska vi komma ut här ifrån?" frågade Isabella och kände hur paniken kom igen när hon tittade mot Kim.
17 nov, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
" jag vet inte men Kim måste till sjukhus" grät Lexi.
Alex kollade ut genom dörren.
" det är tomt" sa han.
17 nov, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
Isabella gick mot dörren och öppnade den lite. Hon tog sedan tag i en ut av Kims armar och tog den över sin axel för att försöka få ut honom.
17 nov, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
Lexi tog på andra sidan men Alex tog snart den sidan.
" du mår inte bra för att göra det här just nu" sa han.
17 nov, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
"Vi måste skynda oss.." viskade Isabella och tittade på dem. Han skulle kunna förblöda.
17 nov, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
Lexi nickade och gick före dom ut. Hon granskade alla håll och fick med dom ut ur skolan och mot sjukhuset.
Alex var efter henne med Kim.
17 nov, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
Isabella hjälpte en doktor att få upp Kim på en patientsäng.
"Ni får vänta utanför" sa han.
17 nov, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
Alex gick ut med Isabella.
" snälla kan jag få stanna här med honom snälla" bad Lexi.
17 nov, 2015 21:45
|
Du får inte svara på den här tråden.