Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
samfora
Elev |
Hehe, skulle aldrig kunna välja. Alla antar jag ^^
Hogwarts will always be there to welcome you home. 5 jul, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Hermione Granger eller Remus Lupin!
5 jul, 2011 13:58 |
|
Oskar Edman
Elev |
Hermione Granger tror jag
forever clever, forever smart, let's take the match everybody in Ravenclaw! 5 jul, 2011 14:24 |
|
lillamymin
Elev |
Skulle lätt vilja träffa Dobby eller Pevees. Men det finns så hemskt många man vill träffa.
Dobby är ju så härlig och mysig och Pevees är väldigt rolig. men jag skulle inte vilja bli utsatt för hans trick.^^ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 5 jul, 2011 14:30 |
|
adliitam
Elev |
Jag hade velat träffa alla
1. Ron Weasley 2. Remus Lupin 3. Harry Potter 4. Albus Dumbledore 5. Luna Lovegood Egentligen gillar jag luna bäst av dom , men tror itne att jag hade kommit så bra överens med henne haha ![]() ![]()
5 jul, 2011 14:57 |
|
Borttagen
|
Tänk vad underbart att bli ompysslad av Molly.. Henne skulle jag valt just nu, eftersom jag är så jävla sjuk.. Haha, *känna mig ego* :c
5 jul, 2011 15:39 |
|
Borttagen
|
Draco eller Ginny
21 aug, 2011 13:15 |
|
expelliarmus
Elev |
21 aug, 2011 13:18 |
|
Slytheria
Elev |
Jag tror att jag skulle vilja vara på Hogwarts med alla andra häxor och trollkarlar, det vore sjukt coolt!
I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. 21 aug, 2011 13:26 |
|
Cailine
Elev |
21 aug, 2011 13:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen